minnes-program om Svullo !
det där måste jag spela in
Löfberg pratade om att han kanske skulle medverka och att han då skulle försöka få med om Grisatåget.
Det borde jag se. Meddela mig direkt ni får veta vilken tid det sänds, så jag kan skriva in det i min telefon. annars glömmer jag bort det.
Skitarna ska va' lika långa i år
Jepp, det skulle komma lite med Eddie i rogrammet också
Se till att spela in, även om vi redan har materialet som ska va med...
Se till att spela in, även om vi redan har materialet som ska va med...
-
- Levertransplanterad
Ska hålla ögonen öppna! hoppas att det blir lite Eddie med 

-
- Levertransplanterad
Där ser man hur "hatad" Eddie var, när jag läste det så slog det mig att det hade det lika gärna kunnat stå så om Eddie
"Den 2 mars sänder TV4 det första programmet i en tre delar lång dokumentär om komikern Eddie Meduza. Dokumentären bär titeln "Errol Norstedt - mycket mer än Eddie Meduza" och handlar om komikerns olika figurer. Bland annat berättar kollegor och vänner om hur hans karaktärer skapades."
Så här står det ju inte men hade kunnat tycker jag, istället för "Eddie Meduza dog 53 år gammal, slog igenom i slutet av 1970-talet med provocerande texter om sprit och snusk." Som det stod i många tidningar när Errol dog.

"Den 2 mars sänder TV4 det första programmet i en tre delar lång dokumentär om komikern Eddie Meduza. Dokumentären bär titeln "Errol Norstedt - mycket mer än Eddie Meduza" och handlar om komikerns olika figurer. Bland annat berättar kollegor och vänner om hur hans karaktärer skapades."
Så här står det ju inte men hade kunnat tycker jag, istället för "Eddie Meduza dog 53 år gammal, slog igenom i slutet av 1970-talet med provocerande texter om sprit och snusk." Som det stod i många tidningar när Errol dog.