Volym 2 UGRM.
-
- Levertransplanterad
Volym 2 UGRM.
Den DVD:n volym 2 som UGRM laddade upp, ni vet den debatten René som är ganska lång är det så för er att slutet är borta?
Volym 2 UGRM.
ja, det blev nog inget mer eddie efter det så den som digitaliserade det klippte nog där för att spara plats skulle jag tro
Last edited by Långis on 19 Feb 2006, 18:36, edited 1 time in total.
-
- Helgfyllo
Volym 2 UGRM.
det blir nog inga mer filmer heller då dom bara sitter å gnäller på varandra att du måste lägga ut nått först annars lägger inte jag ut nått...
UGRM o Tunnelbane Records menar jag ....
UGRM o Tunnelbane Records menar jag ....
-
- Levertransplanterad
Volym 2 UGRM.
Nej jag tycker det är löjligt, att han inte kan lägga upp det bara för att TB inte lägger upp något.
Volym 2 UGRM.
Det är skitjobbigt, man vet inte vem som är vem då dom skriver i varandras namn hela tiden, dom, ljuger, hittar på saker och verkar bråka om vem som är störst idiot och vem som har mest outgivet.
Vad beror egentligen det där bråket på?
Vad beror egentligen det där bråket på?
Last edited by elo on 27 Feb 2006, 23:39, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Volym 2 UGRM.
Ingen aning verkar mer som att dom gillar att bråka med varandra än att sprida Eddie's fina och excellenta alster och intressant info vidare till andra.
-
- Levertransplanterad
Volym 2 UGRM.
Aja bråkar kanske var fel ordval men det händer liksom inte mycket.
Volym 2 UGRM.
Nu verkar det ha gått lite väl lång då någon har lagt ut (fejkade?) personuppgifter om Peter Hellquist...
-
- Helgfyllo
Volym 2 UGRM.
va trött jag blir på dom...
det är nog så som jag skrev att dom har helt enkelt inte något outgivert kanske , dom vill bara att vi ska tro att dom har det...
o det skulle ju finnas mer outgivet på piratebay nu , men det var ju ännu en bluff......
det är nog så som jag skrev att dom har helt enkelt inte något outgivert kanske , dom vill bara att vi ska tro att dom har det...
o det skulle ju finnas mer outgivet på piratebay nu , men det var ju ännu en bluff......
Last edited by crazyboris on 28 Feb 2006, 18:49, edited 1 time in total.
Volym 2 UGRM.
Alla dom där inläggen är falska...
Volym 2 UGRM.
Ja i stort sett alla. Jag har mina planer på hur man ska få fram vem det är. Får se om det lyckas...
Volym 2 UGRM.
on 02/28/2006 at 21:57:34, GM wrote:[s]JDet skulle vara intressant att veta hur du gör.
[/quote]
tja, det vat jag inte riktigt än... jag är ingen direkt hacker, hur jag tänker göra kan jag juinte tala om då idioten säkert sitter och läser även detta forum...

tja, det vat jag inte riktigt än... jag är ingen direkt hacker, hur jag tänker göra kan jag juinte tala om då idioten säkert sitter och läser även detta forum...
Volym 2 UGRM.
Nej, men den som spammar gästböcker, sparar gamla meddelanden, skriver falska inlägg, mailar runt Hellqvists traderanick och allmänt trackaserar folk är nog bara en.
Jag har svårt att tänka mig det finns flera olika galningar som orkar hålla på år ut och år in....
Sedan kommer UGRM och TR som en bonus. De bråkar, men sysslar inte med att trackasera folk.
jo, jag bytte namn för att jag tröttnade lite på det gamla, har ju levt med det så länge nu...och kom på att det är jäkligt fånigt..
Jag har svårt att tänka mig det finns flera olika galningar som orkar hålla på år ut och år in....
Sedan kommer UGRM och TR som en bonus. De bråkar, men sysslar inte med att trackasera folk.
jo, jag bytte namn för att jag tröttnade lite på det gamla, har ju levt med det så länge nu...och kom på att det är jäkligt fånigt..
Last edited by Långis on 28 Feb 2006, 23:13, edited 1 time in total.
Volym 2 UGRM.
on 02/28/2006 at 22:29:19, Långpanna wrote:tja, det vat jag inte riktigt än... jag är ingen direkt hacker, hur jag tänker göra kan jag juinte tala om då idioten säkert sitter och läser även detta forum... [/quote]
På rak arm kan jag komma på ett enkelt sätt att få tag på ip-nummer (att sedan koppla dom till en person är ju lite svårare) samt ett sätt att få bort gästboken.
På rak arm kan jag komma på ett enkelt sätt att få tag på ip-nummer (att sedan koppla dom till en person är ju lite svårare) samt ett sätt att få bort gästboken.
Last edited by elo on 28 Feb 2006, 23:19, edited 1 time in total.