När det gäller mobiltelefoner så är jag en novis. Betalade en femma för att ladda ned en bakgrundsbild till mobiltelefonen, men det visade sig att jag måste ha wap för att kunna få hem den till telen... kostar inte det en herrans massa pengar att surfa runt på nätet på sin telefon?
Finns det inget enklare sätt att ladda ned ringsignaler och grejer till telen?
Wap....vafan?
Moderator: hakan
Wap....vafan?
Det beror ju på vad du har för telefon. Till min så kopierar jag över mp3'or via kabel som jag har som ringsignal. Annars funkar ju även IR och bluetooth som överföring. Sen är det ju också vad din telefon klarar av att spela upp, s-midi eller midi eller mp3 borde den klara om den inte är 5 år gammal. Så först får du hitta ringsignalen i rätt format, sen hitta ett sätt att få över den till telefonen från datorn. Vissa sidor däremot är ju helt gratis att tanka ner från, enda kostnaden är wap-kostnaden, vilket blir billigt om det bara är en midi-fil.
Att köpa en IR/bluetooth-dongle eller en kabel för att överföra en signal blir dyrt i jämförelse.
Att köpa en IR/bluetooth-dongle eller en kabel för att överföra en signal blir dyrt i jämförelse.
Wap....vafan?
fan att det var så krångligt. Jag hade fått för mig att beställda ringsignaler kom direkt till telefonen... ja, se denna nya teknuik, jag kommer aldrig helt förstå den...
Wap....vafan?
vad har du för telefon?
Wap....vafan?
Finns ju tjänster där du beställer ringsignaler och så skickas de till dig, men alla som jag vet som gör så är prenumerationstjänster. Dvs du kan inte beställa bara en signal utan du fortsätter få massa skit som du inte vill ha som bara kostar massa pengar.
Wap....vafan?
ja, vad har jag för telefon...En samsung är det. Under batteriet står det: SGH-Z105U
Jag fick telefonen som tack för ett jobb, mer än så vet jag inte om den...
Jag fick telefonen som tack för ett jobb, mer än så vet jag inte om den...
-
- Helgfyllo
Wap....vafan?
om du har ett minnes kort så går det ju lägga det ringsignalerna/bilderna på det och instalera ifrån det sen...
Wap....vafan?
Vad har du för abonnemang?
Wap....vafan?
Det är inget avancerat abonemang.... Kör med ACN Mobile, ett helt vanligt abonnemang...