Förnedrings-sex
-
- Site Admin
Förnedrings-sex
Jag har börjat ha förnedrings-sex. I mitt fall går det till på följande sätt: När frun inte har lust med sex sätter jag mig på sängkanten och gråter samtidigt som jag runkar kuken. Till slut ger hon med sig och jag får ha sex med henne. Mycket förnedrande 

Förnedrings-sex
Kul att höra att du anstränger dig för att göra termen förnedringsex lite mer könsneutral 

Förnedrings-sex
den skulle man testa.... fast nu har jag ingen kvinna här så det får bli till att sitta o runkgråta alldeles själv.
Det blir som vanligt alltså, vid närmare eftertanke...
Det blir som vanligt alltså, vid närmare eftertanke...
Förnedrings-sex
nä fan..
för min del kan det lika gärna vara isf.
för min del kan det lika gärna vara isf.
Förnedrings-sex
Men du Jungbacka....förnedrande för dig eller för frugan
En man som gråter å runkar samtidigt....vikken syn 
Själv är jag som så att får jag inte det jag vill ha så tar jag det iaf....jag försöker iaf

Själv är jag som så att får jag inte det jag vill ha så tar jag det iaf....jag försöker iaf

-
- Levertransplanterad
Förnedrings-sex
Jungbacka Erik wrote:Jag har börjat ha förnedrings-sex. I mitt fall går det till på följande sätt: När frun inte har lust med sex sätter jag mig på sängkanten och gråter samtidigt som jag runkar kuken. Till slut ger hon med sig och jag får ha sex med henne. Mycket förnedrande![]()

-
- Levertransplanterad
Förnedrings-sex
Om vi män gör något liknande kallas det våldtäkt/våldtäktsförsök/förortskärlek...Genitalia wrote:Själv är jag som så att får jag inte det jag vill ha så tar jag det iaf....jag försöker iaf![]()
-
- Site Admin
Förnedrings-sex
Tror det är förnedrande för båda men mest för mej.Genitalia wrote:Men du Jungbacka....förnedrande för dig eller för fruganEn man som gråter å runkar samtidigt....vikken syn
Själv är jag som så att får jag inte det jag vill ha så tar jag det iaf....jag försöker iaf![]()
Förnedrings-sex
Du har en poäng där.....men jag måste nog få säga att en del tjejer har nog jävligt lätt för att säga att de blivit våldtagna...saken e den att de har flörtat å haft sig å sig å lekt teasers...hur hemskt det än må låta men många brudar får skylla sig självLumberJack wrote:Om vi män gör något liknande kallas det våldtäkt/våldtäktsförsök/förortskärlek...

Stolt feminist? Inte jag!
Förnedrings-sex
Är det inte ännu mer förnedrande nu när halva forumet vet om det?Jungbacka Erik wrote:Mycket förnedrande![]()
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Site Admin
Förnedrings-sex
Jo, men det är ju det som är poängen. Har man förnedrings-sex ska det vara ordentligt fönedrande ocksåuy wrote:Är det inte ännu mer förnedrande nu när halva forumet vet om det?

-
- Site Admin
Förnedrings-sex
Nej då GM, det gör inget 

Förnedrings-sex
enda förnedrande saker jag har för mig som anspeglar sig mot sex, kön osv är nog dom gånger man ollat på något 

Förnedrings-sex
Vad är det du ollat? Datorn, bilen eller kanske till och med brevbäraren?
Skitarna ska va' lika långa i år