Den officiella vårtråden!
Moderator: hakan
Ja, det är smma här, nu är det uppehåll o snöandet så det är bäst att ge sig ut o starta snöslungan...
Sicken muntergök.......ozzman wrote:Vår, schmår.
Har ni tänkt på att det är mindre än 3 månader kvar till det börjar bli mörkare på kvällarna
-
- Levertransplanterad
on 03/30/2006 at 21:38:32, rex wrote:Sicken muntergök....... [/quote]

Ja, inte sant.
Ärligt talat så tycker jag våren är en riktigt bra tid, enda problemet är de falska förhoppningarna man får under vårperioden.
10 grader varmt och solsken ena dagen så att man börjar drömma om sommar, sol, grillfester o dyl.
Sedan vaknar man upp dagen efter till 0-gradigt snöslask och halv storm.

Ja, inte sant.
Ärligt talat så tycker jag våren är en riktigt bra tid, enda problemet är de falska förhoppningarna man får under vårperioden.
10 grader varmt och solsken ena dagen så att man börjar drömma om sommar, sol, grillfester o dyl.
Sedan vaknar man upp dagen efter till 0-gradigt snöslask och halv storm.
-
- Levertransplanterad
Fy fan för våren. Snön smälter, slask och elände. Det är ljust så det skär i ögonen, träden blommar ut och pollen ställer till ett elände. Nej sju månader riktig norrlandsvinter, tre månader sommar åsså två månader underbar höst. Det vore idealet.
-
- Levertransplanterad
Lumberjack:
Det borde vara sommar sex månader om året, övriga sex månader borde vara disig, gråmulen, tiogradig novembereftermiddag. Det hade varit idealet!
Håller faktiskt med. Solsken på vår och höst är bland det jävligaste jag vet. Stickande ljust, oftast blåsigt, kallt som fan med tillhörande hög luft. Fy fan vilken jävla kombination!Det är ljust så det skär i ögonen,
Det borde vara sommar sex månader om året, övriga sex månader borde vara disig, gråmulen, tiogradig novembereftermiddag. Det hade varit idealet!
Våren är väl "både och" dels frustrerande att se ut på det falskeligen fina vädret,dels är det naturligtvis inspirerande.
Termometern visar -1 men med en öl i handen så gör det inget, solskenet får förmodligen bort minusgraderna snart. Det är ju vår 

-
- Levertransplanterad
Rex:
Och va fan inspirerar det dig till - Rekonda gräsklipparen?dels är det naturligtvis inspirerande.
Ungefär så ja.
här hos mig har den mesta snön regnat bort. krokusarna börjar till och med kika upp ur rabatten 

Här regnade sista snön bort igår *jubel å fanfar* finally asså..trött på snön nu, vill ha vår/sommar NU så man kan börja flascha litta hud
Tråkigt å gå runt å se ut som en levande michelingubbe med femtielva lager me kläder.

Tråkigt å gå runt å se ut som en levande michelingubbe med femtielva lager me kläder.
sommarn är trevlig.. den väntar vi givetvis på, då har ju tjejerna oftast tappat en del kläder 

men i dag,, Det har varit sol och töväder hela dagen på jobbet. men när jag kom hem gick solen i moln (eller vad fan man nu säger) och det började snöa utav bara helvete. Så här jävligt har det inte snöat sen i januari.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Site Admin
Oj, nu e de vår! 8 grader varmt och solsken