Vårstädning på forumet
-
- Site Admin
Vårstädning på forumet
Tänkte vi kunde fräscha upp forumet till våren. Har ni några synpunkter på avdelningar eller trådar som borde tas bort, eller om ni saknar någon avdelning så kan ni posta önskemålen här, eller skicka PM till mig.
Vårstädning på forumet
egentligen tycker jag allt behövs, men kanske kan man slå ihop någon elelr några avdelningar... men vilka, har jag nog ingen riktig idé om...
Last edited by Långis on 14 Apr 2006, 15:58, edited 1 time in total.
Vårstädning på forumet
funderade lite på tråden påsk som uppkommit.
den är ju rätt så inaktiv efter påsken, borde man inte kunna göra om den till högtidsdagar, helger eller nåt sånt?
den är ju rätt så inaktiv efter påsken, borde man inte kunna göra om den till högtidsdagar, helger eller nåt sånt?
-
- Levertransplanterad
Vårstädning på forumet
Den Greatest hits-tråden verkar det ju inte bli något med, kanske den ska tas bort?.
-
- Site Admin
Vårstädning på forumet
Jag brukar ta bort forumen efter högtiderna och lägga till ett nytt vid nästa högtid. Det är lättast på det viset så raderas alla trådar då jag tar bort dom.Felix wrote:funderade lite på tråden påsk som uppkommit.
-
- Site Admin
Vårstädning på forumet
Den ska nog bort. Tänkte dock spara låtlistan nånstans för framtida brukE-M wrote:Den Greatest hits-tråden verkar det ju inte bli något med, kanske den ska tas bort?.