Sämsta LP:n?

Diskutera Låtarna
Post Reply
retepnoslack
Levertransplanterad

Post by retepnoslack »

Jag har faktiskt ingen LP-skiva över huvud taget med herr Meduza(skäms), men om "Dance Mix" hade kommit ut på vinyl, så hade jag nog röstat på den, som den sämsta.
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

Jag vet inte, sämsta LP? för alla har ju sin egen charm eller vad man ska kalla det. Men om vi snackar musikalisk kompetens så tycker jag nog att man ser minst av det på vissa låtar på West a fool away och ett par Garagetaper som ni andra.
wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

Ingen av skivorna som släpptes på vinyl tycker jag är något dåliga alls. Därimot många av samlings cd-skivorna/kassetterna, men det är inte för att låtarna är dåliga men tråkiga. Finns ju hur många som hällst med Mera brännvin, volvo och alla dom där vanligaste. Så dåliga är väl fel ord men tråkiga som sagt var.
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

Jo det känns ju fel att säga dåliga men om man ser till "visning av musikalsik kompetens" så är det nog ett fåtal låtar på dom två LP:na. Jag tycker inte att låtarna eller är dålig i sig.
Last edited by E-M on 25 Apr 2006, 22:14, edited 1 time in total.
crazyboris
Helgfyllo

Post by crazyboris »

GM wrote:Det hade varit enklare med "Sämsta CD:n" eller "Sämsta skivan", med sämsta skivan menar jag både LP och CD. På den frågan hade jag svarat "Dance mix".
ohhhh...
på en av våra årliga eddiefester så gorde jag en mix på den skivan..inspelat live nån gång under kvällen...
på en bärbar dator så ljudet är väll inte helt perfekt , men det är ok...

ladda ner den om du vill här
http://www.crazyboris.se/downloads/Mega ... yBoris.mp3
Post Reply