Sport
-
- Levertransplanterad
Sport
Han säger det i "Slitz-inervjuen" att han brukar springa någon mil då och då.
Jo i heja U.S.A så sjunger han typ i slutet "Ta Canada också.....dom ruffar bara i hockey jämt".
Man en del hantlar, bänkpress m.m. i ett repotage, och i sketchen (musikvideon) Squba diver rock (för mig att den heter så), att det står en träningscykel i ett rum.
Jo i heja U.S.A så sjunger han typ i slutet "Ta Canada också.....dom ruffar bara i hockey jämt".
Man en del hantlar, bänkpress m.m. i ett repotage, och i sketchen (musikvideon) Squba diver rock (för mig att den heter så), att det står en träningscykel i ett rum.
Sport
Kommer från Slitz-intervjun. De frågade vad han gjorde när han kände alkoholabstinens.grr wrote:"Antingen sticker jag ut å springer eller så runkar jag kuk" blev svaret på en för mig i dagsläget okänd fråga i en för mig i dagsläget alltlika okänd intervju.
![]()
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Site Admin
Sport
Har han inte tränat boxning? Har för mig att han tränade för att kunna försvara sig mot sin styvfar. Men för all del, jag kan ha fel...
Sport
svårt att veta vad som är riktigt och inte...
apropå inget (eller lite det här iofs) i vilken låt finns textraden: "Jag har minsann en farfar som har varit polis"?
Den raden är iallafall sann...
apropå inget (eller lite det här iofs) i vilken låt finns textraden: "Jag har minsann en farfar som har varit polis"?
Sport
Fåntratt shuffleLångpanna wrote:svårt att veta vad som är riktigt och inte...