Kassett-Insidor
Kassett-Insidor
Vart kan man finna kassett-insidorna till dom gamla eddie banden? vet att de finns några utlagda på eddie sajter men hälften saknas
Kassett-Insidor
Ja,d et undrar jag också. Jag har nästan inga gamla kassetter själv och blev mycket förvånad nu när jag vann Hej hitler på tardera.
Kanske ska skanna in de jag har?
Kassett-Insidor
Vilka gamla band har du? Ja har enbart Lester C Garreth promo bandet å det har ju ingen info. Jag har faktiskt Hej Hitler! insidan i datorn, vill du ha den? då slipper du platta ut inlägget till kassetten i scannern
Långpanna wrote:Ja,d et undrar jag också. Jag har nästan inga gamla kassetter själv och blev mycket förvånad nu när jag vann Hej hitler på tardera.
Kassett-Insidor
Du kan ju lägga upp den här!TommyN wrote:Vilka gamla band har du? Ja har enbart Lester C Garreth promo bandet å det har ju ingen info. Jag har faktiskt Hej Hitler! insidan i datorn, vill du ha den? då slipper du platta ut inlägget till kassetten i scannern
Jag har den och Dansrotundan, men jag tror inte den har nåt på insidan heller...
-
- Levertransplanterad
Kassett-Insidor
INSIDOR på kassetterna? De kassetter jag har, har inga insidor alls. Det står bara låtlistan på insidan utav själva fliken, som viks bakåt i kassettskåran.
-
- Helgfyllo
Kassett-Insidor
har lite kasset omslag liggande på min sida..
http://www.crazyboris.se/eddiemeduza3.htm
Kassett-Insidor
Nu behöver du inte bli sur, får du inte dåligt samvete över att veta att bilderna kommer från andra sidor? visst detta är internet men ta credits för andras verk är fel
CrazyBoris wrote:har lite kasset omslag liggande på min sida..
-
- Helgfyllo
Kassett-Insidor
bilderna är nerladdade på piratebay..
så de så...
många av mina andra bilder kommer från john johns sida..
JA jag har frågat om lov att ta hans bilder..
iomed att jag frågade så var det inga problem sa han..
konstigt att vad man än gör i eddie meduza värden så måste alltid någon gnälla...
så de så...
många av mina andra bilder kommer från john johns sida..
JA jag har frågat om lov att ta hans bilder..
iomed att jag frågade så var det inga problem sa han..
konstigt att vad man än gör i eddie meduza värden så måste alltid någon gnälla...

Kassett-Insidor
Ok men då är de lugnt. Vet du varför jag sa de? Jag hade själv en Eddie sida för 7år sedan så ja vet hur drygt det är när andra tar credits för jobbet.
Last edited by yommyn on 27 May 2006, 15:50, edited 1 time in total.
Kassett-Insidor
Långpannan ska ha fått insidan till Aint Got No Cadillac av mig, men det är inte utlagt på hemsidan än vad jag sett.
Annars är det klent med insidor. Har bara Dubbelidioterna av dom gamla banden och där finns inget på insidan.
Annars är det klent med insidor. Har bara Dubbelidioterna av dom gamla banden och där finns inget på insidan.