Veckans bluff
Veckans bluff
Tycker riktigt synd om den som köper detta paket http://www.tradera.com/auction/aid_29074946 troligtvis så tror dom att de är original skivor. Bullshit!!! vad kostar 6st brända skivor vi säger i runda slängar 60spänn. och på det tjänar du över 900spänn, jag ska sluta arbeta! 

Veckans bluff
Jag köper bara original. Och är det ovanligt så betalar jag det som behövs för att få det (oftast)
Så, grr, det var ju inte vilket band som helst, utan det allra första han spelade in, endast känt i 2 exemplar. Då är det värt att betala en slant för det.
Skulle aldrig bjuda på det där paketet då det är uppenbart att det bara är brända skivor - att inte mänskan som bjudit förstått det är väldigt besynnerligt...
Så, grr, det var ju inte vilket band som helst, utan det allra första han spelade in, endast känt i 2 exemplar. Då är det värt att betala en slant för det.
Skulle aldrig bjuda på det där paketet då det är uppenbart att det bara är brända skivor - att inte mänskan som bjudit förstått det är väldigt besynnerligt...
Veckans bluff
vet inte om jag vågar tala om det
1000 kr slängde jag fram..

Veckans bluff
Mina vänner har svårt att förstå det, men så är det ju inte samlare heller...
Veckans bluff
skivorna från radion är brända, helt vanliga skivor, dom såldes för 200:- (4timmars intervjun) curry curry intervjun e inkomplett, det här kan du hämta på internet för 0:-
syns ju att papprerma är kopierade, specielt bilderna som ligger bredvid
syns ju att papprerma är kopierade, specielt bilderna som ligger bredvid
Veckans bluff
mannen utan hjärna? du är en lyckost i så fall
Långpanna wrote:vet inte om jag vågar tala om det![]()
-
- Levertransplanterad
Veckans bluff
Mmm, det har jag också för mig. Errol som band är en riktig raritet det med.
-
- Levertransplanterad
Veckans bluff
Japp det gjorde dom.
-
- Levertransplanterad
Veckans bluff
Ja, någon/några har ju lagt ett bud på dem i alla fall.
Veckans bluff
grr: Köp musiken på cd då! Want something for nothing. Du skulle passa bra vid förorterna i STHLM
grr wrote:De pengarna skulle man kunna ha roligare för. Eller vad säger Långpanna och ni andra som mer än gärna lägger ut månadslönen på ett gammalt slitet kassettband?
Last edited by yommyn on 05 Jun 2006, 00:01, edited 1 time in total.
Veckans bluff
På med dumstruten grr. Du älskar Eddie Meduza å ser dig som ett hängivet fan men köper inte hans skivor?
Om du vill att det ska komma ut nya Eddie låtar fortsättningsvis så är det dags att sluta snylta och börja köpa!

Veckans bluff
Mailiade honom och fick detta svar:TommyN wrote:Tycker riktigt synd om den som köper detta paket http://www.tradera.com/auction/aid_29074946 troligtvis så tror dom att de är original skivor. Bullshit!!! vad kostar 6st brända skivor vi säger i runda slängar 60spänn. och på det tjänar du över 900spänn, jag ska sluta arbeta!![]()
"Hallo...
dom ligger alla på cd-skivor efter som jag köpt det från radio under åren...
Mvh amazonheed"
Tycker synd om den som köper det
Veckans bluff
Haha, grr, vet inte om du skämtar eller är allvarlig nu,. men du får nog ta och lugna ned dig några hekto. Gör mest dig själv till åtlöje.