Meduzaclub.net kör Radio!
Tjena alla fyllesvin..
Var ett tag sedan jag var här..
Vill bara meddela att vi på meduzaclub.net har kört igång en radiostation som heter RadiOnanera.
Sänder det mesta med herr Meduza, allt från gamla godingar till helt outgivet material. Covers med andra artister förekommer också!
Gå in på http://www.meduzaclub.net/ och klicka vidare till RadiOnanera för mer info.
Tack för mig!!
Var ett tag sedan jag var här..
Vill bara meddela att vi på meduzaclub.net har kört igång en radiostation som heter RadiOnanera.
Sänder det mesta med herr Meduza, allt från gamla godingar till helt outgivet material. Covers med andra artister förekommer också!
Gå in på http://www.meduzaclub.net/ och klicka vidare till RadiOnanera för mer info.
Tack för mig!!
Schysst som fan! har nämligen ingenting med Eddie i datorn längre, spelar ytterst sällan skivor & band
Fan vad kul. Ska genast slänga upp infon på min sida!
Gm: lyssna menar du väl?
Gm: lyssna menar du väl?

Kom hem sent i dag efter ett studiebesök och trodde jag hade missat den. Men se! när jag startade var det mitt i en svinbra låt. faktiskt så gick jag hela dagen och så fram emot detta. Mycket bra jobbat!
Skitarna ska va' lika långa i år
Den hade jag sldrig hört tidigare. En härlig cover, kryddad med Meduza-humor.Rune wrote:Sitter och lyssnar på det nu. Just nu spelas Bäddsoffan brinner-Hakan.
Skitarna ska va' lika långa i år
Ska fixa den låten tills nästa gång...så kör jag den då. Nästa sändning blir på fredag kl 19.00Rune wrote:Dom verkade inte ha Rocky Rocky. Jag skrev in och önskade den låten, men den spelades aldrig.
Hann inte med att lyssna igar, men ska forsoka pa fredag. Eller rattare sagt: Jag MīŋŊSTE lyssna pa fredag.
Last edited by Långis on 08 Jun 2006, 22:51, edited 1 time in total.
on 06/09/2006 at 22:50:22, GM wrote:Jag lyckades fåigång Radioonanera vid kvart i åtta ungefär. Har jag missat något roligt, någon cover eller liknande? Det var en fyndig övergång mellan "Mera brännvin" och "då tar jag mej en köpp" förresten. 
För mig hackar det hela tiden och hakar sig, är det mitt "Real player" det är fel på, eller är det sändningsfel
[/quote]
Är nog din uppkoppling som är seg kanske...snacka med en polare som oxå lyssnar o det funkar perfekt för honom....har inte spelat någon cover ännu, men det kommer kanske. Har ca en timme kvar att sända så man vet aldrig vad som dyker upp under den timmen

För mig hackar det hela tiden och hakar sig, är det mitt "Real player" det är fel på, eller är det sändningsfel

Är nog din uppkoppling som är seg kanske...snacka med en polare som oxå lyssnar o det funkar perfekt för honom....har inte spelat någon cover ännu, men det kommer kanske. Har ca en timme kvar att sända så man vet aldrig vad som dyker upp under den timmen
Prova att starta om realplay o se om det hjälper
-
- Levertransplanterad
Fränt! Detta har gått mej förbi, men det skall jag minsann lyssna på nästa gång.
Pga av familjeskäl så är det inte säkert att det blir någon sändning av ikväll. Kanske kommer imorgon istället...mer info kommer i så fall.
-
- Levertransplanterad
Jag måste lyssna, blir att lägga till radiolänken i favoriter, och hålla koll efter sändningstider. Hur långa brukar programmen vara?
På grund av att det är Eddies födelsedag idag så sänder vi extra mellan 19,30 - 20,30 idag.
-
- Levertransplanterad
Varför sände ni inget igår?