Eddie-Faq

Allmän diskussion om Eddie Meduza
E-M
Levertransplanterad

Eddie-Faq

Post by E-M »

Tackar GM, trevligt med ett välkommnande Image.

Kanske såg lite konstigt ut det jag skrev, det jag menar är att i den listan jag har påbörjat så är inget outgivet inräknat. T.ex. "Vildmarkens sång" och "Människospillror" sådana låtar är inte med.
E-M
Levertransplanterad

Eddie-Faq

Post by E-M »

Boken..........

Denna eviga fråga om Eddies bok som han höll på att skriva. Var är den?, har någon läst något i den?, någon som vet något om den?, någon som vet någon som har den?.

Han Stefan Jansson som har hemsidan http://web.telia.com/~u58113644/Meduza.htm ska tydligen ha 250 sidor från den. Men han kan inte svära på att det är Eddie som har skrivit den.

Hade varit så jävla skoj om den kom upp till ytan så att säga Image. Hade varit jävligt intressant att läsa. För har hört att Eddie skrev den för att han ville berätta den sanna storyn om sig själv.
Långis

Eddie-Faq

Post by Långis »

on 06/18/2006 at 14:02:12, GM wrote:Ja, det skulle vara intressant. Jag hoppas att han som skrev den tillsammans med Eddie (jag har för mig att det var någon mer än Eddie som skrev den, jag tror det har stått i någon tråd) får tummen ur och bearbetar den och sedan säljer den. Om Eddies annhöriga går med på det villsäga. [/quote]

Peter Hellqvist ska det ha varit, men han förnekar att det ska finnas några sidor från den boken ute bland allmänheten.
E-M
Levertransplanterad

Eddie-Faq

Post by E-M »

Vet du om boken är helt komplett?
Långis

Eddie-Faq

Post by Långis »

on 06/18/2006 at 15:52:36, E-M wrote:Vet du om boken är helt komplett? [/quote]

Jag tror inte den blev slutförd. Så här skrev han i ett mail till mig för ett tag sen angående spridningen av den:
Tja, materialet kommer nog från mej men vem som gav ut det vete fanken. Jag har bara bistått en person och vad han / hon sedan gjorde med det vet jag inte. Möjligt att det blev en cd-rom till slut.

...hittar du ett ex av cd-romen så skicka en till mej så jag kan få korrekturläsa den. Kan ju inte släppa ifrån mej saker utan att veta att uppgifterna är korrekta.
Post Reply