Favoritpizza?
Moderator: hakan
Favoritpizza?
Tänk, jag visste att jag skulle få nåfon liknande kommentar. Man måste ju prova något nytt ibland ochså. Kebabpizzan var ju faktiskt god.GM wrote:Jag har bevis för att du har ätit Kebabpizza en gång.![]()
Skitarna ska va' lika långa i år
Favoritpizza?
Mozzarella är väl en ost?
Min föll iallafall på cappri... kapprrr..... den med svamp.
Jag brukar nästan alltid välja följande ingredienser: Champinioner, Ananas, skinka, räkor.
Det blir inte godare än så.
Min föll iallafall på cappri... kapprrr..... den med svamp.
Jag brukar nästan alltid välja följande ingredienser: Champinioner, Ananas, skinka, räkor.
Det blir inte godare än så.
-
- Levertransplanterad
Favoritpizza?
Fy fan vilken beslutsångest... det får bli en Kebabpizza. Har ni ätit den smått fantastiska kebabpizzan som finns på vissa pizzerior där man förutom ost, tomatsås och kebabkött har kastat på sallad, lök, gurka, tomater och fefferoni ovanpå? Ja, åsså sås förstås. Fantastiskt goda! 
Men jag gillar pizzor med salami på också, och en med skinka, champinjoner, räkor, kyckling och en rejäl klick bea (som köksfolket säger).
I slutet på 90-talet sprang jag även på en annan fantastiska pizza, deg, tomatsås, ost och spagetti med köttfärssås. Den var ljuvligt god.
Slutligen; en polare påstår att han i Kramfors (tror jag det var) en gång köpte en Calzone med ett 90 grams skrovmål i! Nu snackar vi junkfood.

Men jag gillar pizzor med salami på också, och en med skinka, champinjoner, räkor, kyckling och en rejäl klick bea (som köksfolket säger).
I slutet på 90-talet sprang jag även på en annan fantastiska pizza, deg, tomatsås, ost och spagetti med köttfärssås. Den var ljuvligt god.
Slutligen; en polare påstår att han i Kramfors (tror jag det var) en gång köpte en Calzone med ett 90 grams skrovmål i! Nu snackar vi junkfood.

Last edited by lumberjack on 14 Jun 2006, 23:13, edited 1 time in total.
Favoritpizza?
KEBAB! Med Tzatzikisås......yummy!
-
- Levertransplanterad
Favoritpizza?
Fan va sugen jag blev på Pizza efter att ha läst inläggen här
.
Själv så gillar jag Capprisossa (eller hur den italienskaskiten nu stavas). Men jag brukar nästan alltid käka kebab-tallrik när jag ska käka pizza. Den innehåller pommes frites, kebabkött (naturligtvis), kebabsås, sallad och ett litet bröd till. Det är förbannat gott
. En annan PIZZA som jag gillar är Batman, den är ungefär som kebab-tallriken, fast på en pizza och inga pommes frites
.

Själv så gillar jag Capprisossa (eller hur den italienskaskiten nu stavas). Men jag brukar nästan alltid käka kebab-tallrik när jag ska käka pizza. Den innehåller pommes frites, kebabkött (naturligtvis), kebabsås, sallad och ett litet bröd till. Det är förbannat gott

Last edited by E-M on 16 Jun 2006, 02:43, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Favoritpizza?
Jag bor ju inte i Göteborg så jag vet inte vad den kallas på dom pizzariorna. Däremot vet ett ställe i Småland där den också heter Batman. Så den heter nog inte kebabpizza överallt förutom där jag bor.
Denna tråden heter ju Favoritpizza så jag fattar inte varför inlägget inte skulle passa in här. För pizza är inte min favoritmat. Jag skrev bara om pizzor som jag gillade, vilket jag trodde var meningen.
Vet inte riktigt vad det är du vill mig
.
Denna tråden heter ju Favoritpizza så jag fattar inte varför inlägget inte skulle passa in här. För pizza är inte min favoritmat. Jag skrev bara om pizzor som jag gillade, vilket jag trodde var meningen.
Vet inte riktigt vad det är du vill mig

Last edited by E-M on 16 Jun 2006, 17:48, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Favoritpizza?
Jo jag vet att den kallas kebabpizza, det heter den på en pizzeria 3km härifrån.
Sedan hur mycket mitt inlägg kunde krånglat till har jag inte en aning om, men skit samma.
En anna pizza som är god är, Mexikana
.
PS: Tur att du rättade ALLA mina fel med, tror inte att dom andra hade förstått om du inte hade ingripit
.
Sedan hur mycket mitt inlägg kunde krånglat till har jag inte en aning om, men skit samma.
En anna pizza som är god är, Mexikana

PS: Tur att du rättade ALLA mina fel med, tror inte att dom andra hade förstått om du inte hade ingripit

Last edited by E-M on 16 Jun 2006, 18:10, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Favoritpizza?
Hmmm kommer inte själv ihåg riktigt
. Men det är typ köttfärsås, lite chili och annat gojs, god är den i alla fall
.

-
- Levertransplanterad
Favoritpizza?
Bolognese den får jag ta och testa, tack för tipset
.

-
- Levertransplanterad
Favoritpizza?
Hehe, det blir mums mums
.

Favoritpizza?
En Vesuvio innehöller det som står som beskrivning på Margherita, d.v.s. ost, tomat och skinka. Margherita innehåller bara ost och tomat.grr wrote:Vad innehåller en Vesuvio förresten? Kom att tänka på det nu, en rätt känd pizza med vad är speciellt med den?
Vesuvio är för övrigt min favoritpizza...
Last edited by elo on 21 Jun 2006, 16:17, edited 1 time in total.