Trötta på värmen?
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Trötta på värmen?
Värmeböljan fortsätter men håll ut, jag har nämligen ett säkert tips när den kommer att ta slut och detta slår aldrig fel: Måndagen den 17 juli tar värmeböljan slut för då är det min första semesterdag. Nästa vecka kommer att bli het och solig men senast den 17 tar det slut. Eventuellt kan värmen ta slut redan fredagen den 14 kl 16:00 då jag stämplar semester och ut. 

-
- Levertransplanterad
Trötta på värmen?
Åfan, själv tror jag att det kommer vara stekhett hela Juli ut. Jag jobbar nämligen 17 av de kommande 18 dagarna...
-
- Levertransplanterad
Trötta på värmen?
Inte ett smack trött på värmen. Jag har haft 2 semsterveckor och maken till fullträff vädermässigt var det länge sedan jag prickade in.
Enligt tidningarna skall det fortsätta hela veckan ut så med lite tur så kan det bli varmt och skönt under hela semestern, det har aldrig hänt förr. Normalt brukar jag efter en semester få prata om hur många solminuter jag haft.
Enligt tidningarna skall det fortsätta hela veckan ut så med lite tur så kan det bli varmt och skönt under hela semestern, det har aldrig hänt förr. Normalt brukar jag efter en semester få prata om hur många solminuter jag haft.
Trötta på värmen?
Nu har vi haft ösregn och sol på samma dag två dagar i rad. Det kallar jag varierat väder!
Skitarna ska va' lika långa i år