2 Dvd
2 Dvd
Japp det är dom två jag menar..E-M wrote:Aldrig hört talas om
Om det inte är dom två DVD:erna som UGRM la ut på piratebay för några månader sedan. Den med Bodil Furu och den andra med några TV-program som Eddie medverkat i.
2 Dvd
Dem har ju funnits på piratebay, men jag vet inte om dem finns kvar.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
2 Dvd
Jag tror de togs bort efter ett tag. Jag vet inte, om det berodde på, att de egentligen inte skulle finnas där eller inte. Däremot har jag alltid varit nyfiken på, vem som först fick tag i dem och lade ut dem på "nätet".
Var det Bodil Furu själv, tro?
Var det Bodil Furu själv, tro?
2 Dvd
Mun hur fick UGRM tag i intervjuerna? Det är ju inget man bara laddar ner.E-M wrote:Nej det var UGRM som lade ut dom.
2 Dvd
Jag vet hur han fick tag på dem, men jag får nog inte säga det. (nu har jag gjort er nyfikna va?)
2 Dvd
Jag har några teorier:Långpanna wrote:Jag vet hur han fick tag på dem, men jag får nog inte säga det. (nu har jag gjort er nyfikna va?)
1. Någon från UGRM har gett Bodil "in natura" i utbyte mot filmerna
2. Kanske rentav betalat för materialet.
3. Eller så har dem stulit det.
4. Det är inte helt omöjligt att dem bara har bett snällt om materialet.
5. Någon kompis till Bodil kanske har gett det till UGRM.
6. Dem kanske bytte till sig det mot ett sexpack öl och en falukorv.
7. Dem kanske har fått det från Bpdils skola. Intervjun var ju någon typ av projektarbete har jag för mig.
8. Eller kanske dem hittade det på ett videoband som låg i en soptunna i Oslo.
9. Eller kanske någon av UGRM är med i samma syförening som Bodil.
-
- Obotlig alkoholist
2 Dvd
Jag tror på alternativ 1 

2 Dvd
Mycket bra DVD´s, bra jobbat av UGRM. Det är dock inga officiella DVD´s, ifall nån inte förstod det...
UGRM har ju gjort ytterligare 5 DVD´s (det var sagt 4 från början men blev tydligen 5 till slut) men dom verkar inte dyka upp, tack vare bråket med Tunnelbane Records.
UGRM har ju gjort ytterligare 5 DVD´s (det var sagt 4 från början men blev tydligen 5 till slut) men dom verkar inte dyka upp, tack vare bråket med Tunnelbane Records.