Dubbelidioterna
-
- Levertransplanterad
Dubbelidioterna
Gött!. Hoppas bara att den inte blir uppskjuten ett i ett.
-
- Obotlig alkoholist
Dubbelidioterna
Det var på tiden. Nu hoppas jag det där datumet stämmer.
Dubbelidioterna
ja, sanneligen. Raggare kom ju iallafall ut somd en skulle sa hoppet ar stort nar det galelr denna.
Dubbelidioterna
Nu kan man boka Dubbelidioterna på cdon. http://www.cdon.com/main.phtml?prod=605 ... ge=product
Men låtlistan är fel. Hoppas det bara är ett tillfälligt fel, så det inte är skivans riktiga låtlista.
Men låtlistan är fel. Hoppas det bara är ett tillfälligt fel, så det inte är skivans riktiga låtlista.
Skitarna ska va' lika långa i år
Dubbelidioterna
Ja,d et kommer han inte kunna hålla, men jag är nöjd om de släpps överhuvud taget.grr wrote:Det var meningen att Dubbelidioterna först skulle släppas i januari/februari. En skiva per månad...
Dubbelidioterna
Ja huvudsaken är att dom släpps.
Dubbelidioterna
och nu kan man beställa den via löfbergs sida. Fick en länk på mailen igår.
-
- Levertransplanterad
Dubbelidioterna
Japp, han skriver ju också att vi ska få erbjudande om en exklusiv DVD. Men undra om vi kommer få se något av den.
Dubbelidioterna
Beställde den på cdon istället, tar väl lite längre tid men det blir billigare eftersom jag beställde fraktfritt. Beställde även dragspelsrock, fick hem den idag 

-
- Levertransplanterad
Dubbelidioterna
Det är rätta takter Eddie!
Jag ska nog också ta och förhandsboka på CDON för jag har studentrabbat så jag får det fraktfritt.
Jag ska nog också ta och förhandsboka på CDON för jag har studentrabbat så jag får det fraktfritt.
-
- Obotlig alkoholist
Dubbelidioterna
Ginza har redan justerat release datumet 2 gånger. från 17 till 19 och nu 31. vad står det för datum på löfbergs mail då.
Dubbelidioterna
Det står inget datum i Löfbergs mail. Han skriver bara att han kommer att börja skicka ut skivorna i slutet av månaden.
Skitarna ska va' lika långa i år
Dubbelidioterna
Beställde ett exemplar direkt.
-
- Obotlig alkoholist
Dubbelidioterna
Nu har både ginza och cdon ändrat till 10-8 så man får väl vänta ett par veckor till minst 

Dubbelidioterna
on 07/28/2006 at 00:43:57, grr wrote:Del 12547 i såpan "Peter Löfberg och dubbelidioterna". [/quote]
Lär ju bli peters barnbarnbarn som släpper den sista skivan remastrad.
Lär ju bli peters barnbarnbarn som släpper den sista skivan remastrad.