Jag har blivit pappa
Moderator: hakan
Jag har blivit pappa
on 09/22/2006 at 13:44:45, grr wrote:1994-96? [/quote]
Nej, men 2004-2005.
Nej, men 2004-2005.
Skitarna ska va' lika långa i år
Jag har blivit pappa
Gratulerar till lillknoddas!

Jag har blivit pappa
Det var då ett jävla tjat.........Jag har varit medlem lika länge som Rex som jag för övrigt är gift med............och storasyster till Hellboy......
Jag har inte tid att skriva lika mycket som Rex då jag är hårt hållen här hemma
Jag har annat att göra tycker han än att sitta här vid datorn och tramsa på ett forum

Så var det med det!!!
Jag har inte tid att skriva lika mycket som Rex då jag är hårt hållen här hemma

Så var det med det!!!
Jag har blivit pappa
on 09/23/2006 at 18:45:09, Genitalia wrote:Gratulerar till lillknoddas!
[/quote]
Oj,då, genitalia är tillbaka. Skulle inte du utomlands eller nåt sånt?

Oj,då, genitalia är tillbaka. Skulle inte du utomlands eller nåt sånt?
Last edited by Långis on 24 Sep 2006, 12:45, edited 1 time in total.
Jag har blivit pappa
Ja, det är ju klart. Så måste det va
-
- Levertransplanterad
Jag har blivit pappa
Hellboy:
Grattis!
Sunny:
Va fan... Får du inte med Rex till Ikea? Det är ju skitkul att gå på Ikea!
Snart får ni ett Ikea i Karlstad, då blir det nära och bra och du kan tvinga upp Rex varje helg!
Grattis!
Sunny:
Va fan... Får du inte med Rex till Ikea? Det är ju skitkul att gå på Ikea!
Snart får ni ett Ikea i Karlstad, då blir det nära och bra och du kan tvinga upp Rex varje helg!
Jag har blivit pappa
Ja jag längtar till att det blir klart...........Då kan du få dra runt med Rex så kan jag få shoppa loss på IKEA en HEL DAG!!!!!!!!!!!
-
- Levertransplanterad
Jag har blivit pappa
Sunny:
Men du måste ju få med Rex till karlstads nya shoppinggalleria mitt i stan! Det skulle han älska. En hel dag här:
http://www.lokaltidningen.net/nyheter/nyhet.php/9874
http://www.mitticity.info/Steenstrom2/t ... px?id=8281
Men du måste ju få med Rex till karlstads nya shoppinggalleria mitt i stan! Det skulle han älska. En hel dag här:
http://www.lokaltidningen.net/nyheter/nyhet.php/9874
http://www.mitticity.info/Steenstrom2/t ... px?id=8281
Jag har blivit pappa
on 09/24/2006 at 12:39:32, Långpanna wrote:Oj,då, genitalia är tillbaka. Skulle inte du utomlands eller nåt sånt? [/quote]
Jovisst....sitter i Budapest nu!
Uy: Självklart saknade jag er
Hemma är jag dock inte än på ett par år.
Jovisst....sitter i Budapest nu!
Uy: Självklart saknade jag er

Jag har blivit pappa
on 09/25/2006 at 23:30:29, hellboy wrote:Hur är det i budapest då?
Berätta lite,är ölen billig och god,är döds skivorna billigare än i sverige,hur är vädret? [/quote]
Jo du...livet här nere kan man inte klaga på direkt, förutom att Ungrarna suger rätt rejält på engelska då
Men det är inte så konstigt...dom dubbar för fan allt här nere! Texas Chainsaw Massacre är ingen höjdare på Ungerska direkt
Men men...östeuropa är som det är!
Ölen, spriten och maten är oförskämt billigt jämnfört med hemma. Vi va ute en sväng på stan förra helgen och fick lägga ut 400 spänn på 12 stora tequila, 4 öl och 6 baccardi så jag kan ju inte påstå att det var något rån direkt....me like
Och deras egna inhemska öl är inte så jävla pissigt heller!!
Har en skivaffär alldeles i närheten som jag tror du hade gillat skarpt!!
Vädret är glassigt som bara den....varmt och gött, har regnat en enda dag sen vi kom ner i slutet av augusti.
Tycker vi kan ha en meduzaträff på bikepuben här nedanför *S*
Berätta lite,är ölen billig och god,är döds skivorna billigare än i sverige,hur är vädret? [/quote]
Jo du...livet här nere kan man inte klaga på direkt, förutom att Ungrarna suger rätt rejält på engelska då

Ölen, spriten och maten är oförskämt billigt jämnfört med hemma. Vi va ute en sväng på stan förra helgen och fick lägga ut 400 spänn på 12 stora tequila, 4 öl och 6 baccardi så jag kan ju inte påstå att det var något rån direkt....me like

Har en skivaffär alldeles i närheten som jag tror du hade gillat skarpt!!
Vädret är glassigt som bara den....varmt och gött, har regnat en enda dag sen vi kom ner i slutet av augusti.
Tycker vi kan ha en meduzaträff på bikepuben här nedanför *S*