Hur föll era röster?

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
lumberjack
Levertransplanterad

Hur föll era röster?

Post by lumberjack »

Blandade både Moderaterna och Folkpartiet i de olika valen. Man var alltså på den vinnande sidan. Nu får vi se hur borgarna lever upp till sitt valmanifest.
rex
Levertransplanterad

Hur föll era röster?

Post by rex »

SD,enda alternativet för mig.
Eddie
Obotlig alkoholist

Hur föll era röster?

Post by Eddie »

Tänkte rösta på SD tills jag såg på Insider, de verkade inte ha någon handlingskraft alls när de visade motionerna som de hade tagit upp så jag avvaktar med att slänga bort min röst på ett parti som inte kommer med i riksdagen tills nästa val. Om de visar framfötterna lite mera framöver så får de min röst nästa val som det ser ut nu.

Jag röstade på S för att inte få dagens scenario med en högerregering. Ska bli intressant att se vad som händer i Sverige nu. Det enda positiva jag hört hittills är att slopa bistånden.
Långis

Hur föll era röster?

Post by Långis »

grr wrote:Och avskaffa spel- och spritmonopolet! Image Främsta anledningen till att SD fick min röst var ju att många människor inte respekterar partiet. De får skylla sig själva helt enkelt, de idioterna. Hade de istället framfört sanningen, att SD är bäst, hade jag inte haft lika stor anledning att rösta på just dem.
Är inte det en något besynnerlig anledning? HAr man ingen vettig anledning att rösta på ett parti så ska man inte göra det alls, enligt min mening...
Påminner mig om en jobbarkompis som röstade på dem.
När någon frågade varför så sa han:

"Jag visste inte vad jag skulle rösta på, är ju politisk analfabet, så det fick bli SD - Ut med patrasket!"
rex
Levertransplanterad

Hur föll era röster?

Post by rex »

Håller med dig Långpanna.....om man inte vet varför så riskerar man ju att begå misstag,bättre att avstå då.
wiking
Levertransplanterad

Hur föll era röster?

Post by wiking »

ND

Har aldrig röstat på något av dom partierna som sitte i riksdagen. Sd och ND har fått mina röster genom åren.
Post Reply