Söndag igen....
Moderator: hakan
Söndag igen....
Har huset för mig själv så jag tänkte försöka mig på att spela in en låt på gitarren... får se hur det går..
Söndag igen....
Öken som vanligt,Söndagar suger....
Söndag igen....
jaha, vad har man en söndagstråd om inte för att skriva i den? Skitsamma, jag gör inget vettigt idag ändå...
Söndag igen....
Inte jag heller....förkyld och jävlig.....
Söndag igen....
Tråkigt väder, inget vettigt att göra. Jävla söndagar!
Ska åka och panta några burkar/flaskor som legat i påsar på mitt rum i åratal. Skönt att bli av med skiten.

Skitarna ska va' lika långa i år
Söndag igen....
[quote author=hellboy link=board=offtopic&num=1159082788&start=43#2 date=1161541748]Vi har haft lite besök av en gammal kompis till mig,han är också nybliven pappa.
quote]
Så då har ni suttit och fikat då alltså? Och förevisat barnen för varann? Låter som kvinnogrejer tycker jag?!
quote]
Så då har ni suttit och fikat då alltså? Och förevisat barnen för varann? Låter som kvinnogrejer tycker jag?!
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
on 10/22/2006 at 16:43:32, rex wrote:Inte jag heller....förkyld och jävlig..... [/quote]
Har du blivit kall när du bytte däck på bilen?
Har du blivit kall när du bytte däck på bilen?
Söndag igen....
on 10/25/2006 at 14:19:28, ozzman wrote:Har du blivit kall när du bytte däck på bilen? [/quote]
Nejdå man kan åka på nåt ändå. Eller gör inte en upperclasstwit det kanske? Det kanske bara är vi i arbetarklassen som gör det? Vi som är utsatta för allehanda umbäranden,som att byta däck osv....
Nejdå man kan åka på nåt ändå. Eller gör inte en upperclasstwit det kanske? Det kanske bara är vi i arbetarklassen som gör det? Vi som är utsatta för allehanda umbäranden,som att byta däck osv....
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
on 10/25/2006 at 20:29:21, rex wrote:Nejdå man kan åka på nåt ändå. Eller gör inte en upperclasstwit det kanske? Det kanske bara är vi i arbetarklassen som gör det? Vi som är utsatta för allehanda umbäranden,som att byta däck osv.... [/quote]

Förmodligen är det så.
Själv brukar jag betala en Thailändare för att han skall vara sjuk i stället för mej, ja jag betalar svart naturligtvis.

Förmodligen är det så.
Själv brukar jag betala en Thailändare för att han skall vara sjuk i stället för mej, ja jag betalar svart naturligtvis.
Söndag igen....
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
Är inte ofta men hör nu ""ROTFL" längre.
Söndag igen....
Jag har sett att vissa skriver "ROLF" eller något liknande. Kanske man skulle börja använda "LARS" istället?
Söndag igen....
on 10/26/2006 at 21:02:58, uy wrote:Jag har sett att vissa skriver "ROLF" eller något liknande. Kanske man skulle börja använda "LARS" istället? [/quote]
Jag ska börja köra med ÖRJAN från och med nu!
Jag ska börja köra med ÖRJAN från och med nu!
-
- Levertransplanterad
Söndag igen....
RRPGOSSEG
Sug på den ni
Sug på den ni