Hur många har beställt........
Jag har också fått en postavi, ska snart hämta ut den.
ah, då kanske jag också har fått nåt. Ska gå ut och kolla nu...
det har snöat en hel del inatt, men jag får nog ta bilen till posten ändå, trots att det går i 30km/h
Edit: Nepp, däremot fick jag skotta fram brevlådan så att postbilen kan ta sig fram...
det har snöat en hel del inatt, men jag får nog ta bilen till posten ändå, trots att det går i 30km/h
Edit: Nepp, däremot fick jag skotta fram brevlådan så att postbilen kan ta sig fram...
Last edited by Långis on 27 Oct 2006, 14:53, edited 1 time in total.
on 10/27/2006 at 14:53:41, grr wrote:Vi har fan tre meter till vår låda, hela byns post står uppradat precis utanför grindarna till vår boning.
Bil till postlådan?
[/quote]
nejnej, alltså jag menar när jag ska hämta ut den. Till postlådan är det endast 10 meter
Bil till postlådan?

nejnej, alltså jag menar när jag ska hämta ut den. Till postlådan är det endast 10 meter
Jag har inte heller fått någon avi. Fast man vet ju aldrig. När Raggare kokm ut slarvade min pappa bort avin för mig, så jag fick ringa till posten och höra om den hade kommit.
Edit: Jo, den hade visst kommit, jag hade bara inte letat tillräckligt. Ska iväg och häta ut den nu snart.
Edit: Jo, den hade visst kommit, jag hade bara inte letat tillräckligt. Ska iväg och häta ut den nu snart.
Last edited by uy on 27 Oct 2006, 16:33, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
Ringde posten och de har vissa problem att få ut brevet... så jag har inte fått nåt än 

Nix Pix, ingen DVD här än så länge. Men den som väntar på nått gott 

-
- Obotlig alkoholist
Jaha då har man sprättat upp paketet då, ska sätta mig ner med några bärs och avnjuta dvd`n nu. Men jag såg redan på avin att allt inte stod rätt till. 159 kr, alltså ingen t-shirt med, jag undrar vart den tog vägen. Jag åter kommer med betyg senare.
Nu har jag sett på dvd´n. Är inte bra på att recensera men ska göra ett försök 
Först så kan man ju konstatera att Eddie inte va helt i form, han verkade sliten och trött. Det är väl en av perioderna som han inte var helt på topp. Sedan att Mr Löfberg valt två spelningar som bara är en dryg månad mellan är ju häller inget smart drag då spelningslistorna blir nästan blir exakt lika. Men han har väl valt dom för att han själv är med, lite irriterande hur han springer omkring på scenen och så gärna vill vara i hänelsernas centrum. Kul att se Eddie material som jag aldrig sett förut men det var ingen höjdar produktion. Mellan snacket var kul tycker jag

Först så kan man ju konstatera att Eddie inte va helt i form, han verkade sliten och trött. Det är väl en av perioderna som han inte var helt på topp. Sedan att Mr Löfberg valt två spelningar som bara är en dryg månad mellan är ju häller inget smart drag då spelningslistorna blir nästan blir exakt lika. Men han har väl valt dom för att han själv är med, lite irriterande hur han springer omkring på scenen och så gärna vill vara i hänelsernas centrum. Kul att se Eddie material som jag aldrig sett förut men det var ingen höjdar produktion. Mellan snacket var kul tycker jag

Last edited by wiking on 28 Oct 2006, 00:24, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Jo den var okej. Lite dåligt att det är exakt samma låtar på båda spelningarna bara. Men det var lite intressant att se det när Eddie blev arg/ledsen för att några höll på att kasta sten.
Sedan så tycker jag att det kunde ha varit lite mer backstage. Är bara 2min.
Skulle gärna se en spelning där Eddie lirar gitarr eller bas. Det hade varit roligt. Troligtvis så kommer det säkert en volym. 2, man kan ju hoppas på att den är bättre.
Ger nog DVD:n 3 kukar av 5.
Sedan så tycker jag att det kunde ha varit lite mer backstage. Är bara 2min.
Skulle gärna se en spelning där Eddie lirar gitarr eller bas. Det hade varit roligt. Troligtvis så kommer det säkert en volym. 2, man kan ju hoppas på att den är bättre.
Ger nog DVD:n 3 kukar av 5.
-
- Periodare
Jag har inte sett den ännu men vill kommentera det här med samma låtar på spelningar. Han körde dom för att fansen förväntat sig att höra dom. Jag tycker ochså att de är trist att höra samma låtar med nästan likadant sound men tyvärr så begär dom inte så inbitna fansen att få höra dessa låtar
-
- Obotlig alkoholist
Jag fick lov att se om den nu på morgonen ( jag blev lite snurrig i går av all bärs) och man kan väl konstatera att den var sådär, Uppsala spelningen var bättre än Malungs spelningen och som sagts tidigare så verkade inte Eddie helt i form och det gjorde inte kameramannen heller väldigt suddigt i vissa avsnitt, men den kan få (Jag använder samma skala som E-M) 3 kukar 

on 10/28/2006 at 06:46:57, RockabillyHoodlums wrote:Jag har inte sett den ännu men vill kommentera det här med samma låtar på spelningar. Han körde dom för att fansen förväntat sig att höra dom. Jag tycker ochså att de är trist att höra samma låtar med nästan likadant sound men tyvärr så begär dom inte så inbitna fansen att få höra dessa låtar [/quote]
Låt listorna kan faktiskt vara ganska olika, störst skillnad är det väl på spelningarna med eller utan fräckisar.
Låt listorna kan faktiskt vara ganska olika, störst skillnad är det väl på spelningarna med eller utan fräckisar.
...och jag har fortfarande inte fått nån post. Ställer min förhoppning till måndagen...
Last edited by Långis on 28 Oct 2006, 14:51, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Jo jag har också hört det att Errol tyckte att det var jobbigt att behöva köra samma låtar hela tiden. Men han gjorde ju det för att det var det dom ville höra.
Men det finns ju några konserter har jag sett (undra om det inte är på din sida RH) där han nästa bara kör engelska. Det hade varit roligt att se.
Men det finns ju några konserter har jag sett (undra om det inte är på din sida RH) där han nästa bara kör engelska. Det hade varit roligt att se.
-
- Periodare
Det var en het fluga under 70 & 80talet (att spela inte så kända låtar, kanske 4-5st under varje spelning) I stort sett alla artister gjorde så, svenska som utländska