DVD`n "En samling klassiker"
-
- Obotlig alkoholist
Jag satt och tittade på DVD`n "En samling klassiker" då kom jag att tänka på att den är väl inte officiellt utgiven eller? jag hittar ingen info om den.Edit: Jag skickar med en bild så ni vet vad jag pratar om.
Edit igen: Bilden blev i största laget.

Last edited by 2meterhansson on 17 Nov 2006, 11:40, edited 1 time in total.
-
- Obotlig alkoholist
Här är framsidan
Disc 1 intervjuer bla "Bodil Furu dokumentären"Disc 2 intervjuer och tv program bla "mänskligt" och "Rene" Jag köpte den av en kompis, som sa att han köpt den från någon fan club. Den är gjord 2005.Edit: Någon moderator kanske kan minska ner bilderna, så det blir mer lättöverskådligt.

Last edited by 2meterhansson on 17 Nov 2006, 12:57, edited 1 time in total.
Det där är dvd-erna som UGRM fixade, dom är inte officiellt utgivna nånstans. Fanns att ladda ner i vintras eller när det var. Så dessa som du har köpt är bara nån som har fixat omslag till dem och sen säljer, jag såg en annons på blocket, är nog samma snubbe som dom kommer ifrån. Dock ganskla snyggt gjorda måste man säga.
grr, det var jag som skickade dessa dvd-erna till dig
grr, det var jag som skickade dessa dvd-erna till dig

-
- Obotlig alkoholist
Hur som helst så är den jävlig bra, och dessutom väldigt välgjord, både omslag och menyerna, helt klart värd den hundring jag betalade för den. Dessutom passar den bättre in i "Meduza samlingen" än massa filer på datorn eller nån hembränd DVD.
-
- Obotlig alkoholist
Det står inget varken på baksida eller rygg eller på skivorna. Jag ska se om den igen, få se om det står något där. Jag återkommer senare.
Men det är ju en hembränd skiva. Kan inte vara nåt annat. UGRM släppte den endast på Piratebay.
-
- Obotlig alkoholist
Jo visst, men när jag skrev hembränd menar jag om jag skulle bränna över mina filer till en egen DVD, jag har ju ingen möjlighet att göra egna etiketter eller omslag, en DVD skrivet med tusch på är ju inget roligt att ha eller hur. Att den här oxå är hembränd är en annan sak.
Last edited by 2meterhansson on 17 Nov 2006, 14:50, edited 1 time in total.
Att hålla reda på kvinnan som gjort den enda dokumentären någonsin om Eddie Meduza borde väl inte vara allt för mycket begärt?grr wrote:Hur fan ska jag veta det? Brukar inte sitta hemma å dra den framför gamla kärringar.

Särskilt gammal torde hon inte heller vara, nånstans runt 30 skulle jag gissa.
Last edited by Långis on 17 Nov 2006, 17:46, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Angående omslagen så tycker jag personligen inte att dom var så proffisgt gjorda. Han har ju i princip bara hämtat dom första bilderna han har sett och skrivit ut dom.
Hade kunnat vara finare enligt min mening.
Hade kunnat vara finare enligt min mening.
Fan, jag och Bodil är ju lika unga + att hon bor i Askim, det är ca40 minuter med bil ifån mej. Kanske man skulle besöka henne och prata lite MeduzaGM wrote:Den har ju diskuterats rejält här på Meduzaland. Det är ju den legendariska "Bodil-Furudokumentären".
Hon är väl i 25-års åldern i dokumentären skulle jag gissa, så hon är nog i 30-års åldern nu.
Edit: Här har vi en liten bild på henne http://www.notam02.no/~furub/Bodil%20Furu/contact.html jag antar att det är samma person.
Om det nu är hon så har du rätt åldersmässigt Långpanna.

-
- Levertransplanterad
Det låter som en bra idé tycker jag
.

-
- Levertransplanterad
Hon sa ju att hon blev fascinerad över hur en artist kunde stå och sjunga sådana vulgära ord. Så frågade hon runt i publiken vem han var, så sa många: "han är raggarnas kung!".
Så hon blev intresserad av att ta reda på mer om Eddie.
Om hon sedan tyckte att intervjun med Eddie var något speciellt, som hon kommer att minnas bättre än de andra intervjuerna hon har gjort, eller om hon tyckte att det var som vilken intervju som helst, det kan inte jag svara på.
Så hon blev intresserad av att ta reda på mer om Eddie.
Om hon sedan tyckte att intervjun med Eddie var något speciellt, som hon kommer att minnas bättre än de andra intervjuerna hon har gjort, eller om hon tyckte att det var som vilken intervju som helst, det kan inte jag svara på.
-
- Levertransplanterad
on 11/18/2006 at 00:09:43, grr wrote:GM:
Hur fick du reda på kärringens namn? Fram med faktan nu.
[/quote]
Det är ju allom kännt i "Meduzavärlden".
Edit: Men jag kommer inte ihåg vart jag hörde/läste det från första början. Jag tror det var i John-Johns gästbok eller något sådant.
Hur fick du reda på kärringens namn? Fram med faktan nu.

[/quote]
Det är ju allom kännt i "Meduzavärlden".
Edit: Men jag kommer inte ihåg vart jag hörde/läste det från första början. Jag tror det var i John-Johns gästbok eller något sådant.
Last edited by E-M on 18 Nov 2006, 00:36, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Står det för er andra också att det är jag som har postat inlägget som är ovanför GM:s senaste?
Så jävla msyko
.
Så jävla msyko

-
- Levertransplanterad
Var det inte du som skrev det GM
, det står ju "last edit GM". Fast det står att E-M har postat det, jävla mysko 

Last edited by E-M on 18 Nov 2006, 04:26, edited 1 time in total.