Snabbt! Vad heter...

Diskutera Låtarna
Post Reply
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Snabbt! Vad heter...

Post by gammalhardrockare »

Ok, tänkte tanka hem en låg med Eddie som jag gillar just nu när jag sitter och dricker grogg. Vad är titeln på låten där han sjunger om att hans hobby är att inte ha någon hobby?
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Snabbt! Vad heter...

Post by 2meterhansson »

Den heter kort och gott "Min hobby"
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Snabbt! Vad heter...

Post by gammalhardrockare »

Tack ska ni du ha tvåmetrarn, nu har jag den!

Grr:
Här kom det första av 4171 inlägg från gamlingen i Eddie-sektionen... Visst var det bara en tidsfråga...
Fel! Jag har skrivit en hel del här men det var ett tag sedan.
E-M
Levertransplanterad

Snabbt! Vad heter...

Post by E-M »

GH skrev en massa på dom Eddie relaterade trådarna i början, men det är klart att det är svårt för dig att veta som inte har varit här så länge.

Men visst, nuförtiden så är det inte så ofta som GH skriver i Eddie trådarna.

"Min Hobby" finns med på "Scoop" (2001), har för mig att det är spår nr. 7.
uy
Levertransplanterad

Snabbt! Vad heter...

Post by uy »

GH, var väl den första som över huvud taget skrev på den här avdelningen, så detså! Min hobby finns för övrigt även med på samlingen Just like an eagle, men vilket spårnummer det är orkar jag inte se efter.
Skitarna ska va' lika långa i år
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Snabbt! Vad heter...

Post by 2meterhansson »

GammalHardrockare wrote:Tack ska ni du ha tvåmetrarn, nu har jag den!
Det var så lite så. Jaha blir du nå full då Image
E-M
Levertransplanterad

Snabbt! Vad heter...

Post by E-M »

Det får stå för dig grr, alltså vilka av mina inlägg som du anser är irrelevanta. Det är nog rätt så många av dina inlägg som du tycker är "upplysnade och bra", men som jag tycker är rent och skärt spammande, så man kan se allt på olika sätt.

Visst om du kallar över 200 inlägg som "snäppet efter" så får du väl göra det, jag visste inte att antalet inlägg spelade någon roll för dig, men det gör det ju tydligen. Jag bryr mig inte.

I början så skrev jag i princip bara i "Meduza-trådarna", men med tiden så började jag skriva i dom almänna med. Idag så skriver jag i båda, jag bojkottar inget rum (förutom sandlådan då), jag skriver där jag har lust, men försöker att hänga med så mycket jag kan i "Meduza-trådarna". För det är ju trots allt ett förum som är tillägnat Eddie Meduza, inte ett forum som bara är till för att ställa till bråk, vilket vissa tycks tro att det är, nämner inga namn.

Jag personligen tror inte att det har något med dig att göra att GH "slutade" skriva i "Meduza-trådarna".
E-M
Levertransplanterad

Snabbt! Vad heter...

Post by E-M »

Som sagt så jag bryr mig inte. Men om det känns bättre att intala för dig själv att du har postat så "himla många inlägg" så gör det då. Du vet ju redan vad jag tycker.
Post Reply