Motörheads...
Motörheads...
enda akustiska låt? Whorehouse Blues från LP:n Inferno....Kanonlåt! Rekommenderas 

Motörheads...
Mhm,just det ja där har vi en till
Ska jag göra.....tack för tipset!

Motörheads...
Klagar inte på dig,ingen ide.....alla har redan sett att du skriver som en kråka 

-
- Levertransplanterad
Motörheads...
Annars så är ju Motörheads bästa låtar "Love me like a reptile", "The chase i better then the catch". "Motörhead" och "Iron horse".
- Så det så!
"One track mind" och "Dancing on your grave" höll jag på att glömma! De är också bra.
- Så det så!
"One track mind" och "Dancing on your grave" höll jag på att glömma! De är också bra.
Motörheads...
Mmm,Iron Horse är bra.
-
- Levertransplanterad
Motörheads...
Rex:
Bara den
Bara den

-
- Levertransplanterad
Motörheads...
Lemmy och Ozzy kör även en akustisk låt tillsammans, I ain´t no nice guy . Kan det gå fel? Med dessa herrar tillsammans alltså, nej!
Last edited by lumberjack on 15 Jan 2005, 21:42, edited 1 time in total.
Motörheads...
Trevligt! Motörhead är ett av mina favoritband!
Ska se dom i sommar när dom kommer till Sweden Rock Festival med sin ljusrigg formad som ett bombplan.
Det blir fjärde gången gillt.
Ska se dom i sommar när dom kommer till Sweden Rock Festival med sin ljusrigg formad som ett bombplan.
Det blir fjärde gången gillt.
-
- Levertransplanterad
Motörheads...
Måste erkänna att när jag var tonåring så uppskattade jag inte Motörhead något vidare, idag däremot gillar jag ett flertal låtar med dem. Förra veckan köpte jag "Another perfect day" med dem och den är fan i mig ett mästerverk! Jävlar va bra t ex "One track mind" och "I got mine" är!
Nu måste jag fan i mig ösa på lite med dem!
Nu måste jag fan i mig ösa på lite med dem!
-
- Levertransplanterad
Motörheads...
Another perfect day måste var en världens mest underskattade skiva av gemene man. Få har upptäckt detta mästerverk, Motörheads kanske mest nyanserade och varierade skiva. Ruskigt skönt gitarrspel av Brain Robertson. Dessutom gillar jag serien på innerkonvultet och det sjysta omslaget. Kul att fler gillar den skapt. Fast det är ju klart, jag gillar de flesta äldre Motörheadskivor fram t.o.m 19186, sedan glänser de bara till fläckvis.
http://www.imotorhead.com/discography/albums7.htm
http://www.imotorhead.com/discography/albums7.htm
-
- Levertransplanterad
Motörheads...
Back to the future med språngLumberJack wrote:fram t.o.m 19186

Förlåt, jag kunde bara inte låta bli
-
- Levertransplanterad
Motörheads...
Ja nu fattar jag!
-
- Glad amatör
Motörheads...
Låter "One track mind" (minns ej från vilken skiva på rak arm) är nog en av de bästa rocklåtar jag hört i hela mitt liv...