Senast sedda film?

Filmer och Tv-program diskuteras här
E-M
Levertransplanterad

Senast sedda film?

Post by E-M »

Jag har sett båda nya Beck-filmerna: Jag tycker att de håller klassen. Fast jag tycker att "Flickan i jordkällaren" är bättre än "Skarpt läge".
Last edited by E-M on 05 Dec 2006, 23:10, edited 1 time in total.
wiking
Levertransplanterad

Senast sedda film?

Post by wiking »

Tittade på en intresant film som heter The Lightbringers idag. Handlar om frimurare, rekomenderas.
uy
Levertransplanterad

Senast sedda film?

Post by uy »

Nu har jag ju bara sett en av de nya Beck-filmerna. men förhoppningsvis är de andra bättre. Det jag inte tyckte var så bra med skarpt läge var att det var lite väl lätt att lista ut vem mördaren var.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad

Senast sedda film?

Post by E-M »

Jo, jag gillar också när man får sitta och försöka komma på vem mördaren är. Det är nog därför jag gillar "Flickan i jordkällren" bättre.
Jungbacka Erik
Site Admin

Senast sedda film?

Post by Jungbacka Erik »

Köpte några filmer för nån dag sen. Av nostalgiskäl köpte jag "A Force of One" från -79 med Chuck Norris i huvudrollen, men fan vad dålig den var idag Image Köpte "Te Octagon" också. Hoppas den är bättre.
wiking
Levertransplanterad

Senast sedda film?

Post by wiking »

Jungbacka Erik wrote:Köpte några filmer för nån dag sen. Av nostalgiskäl köpte jag "A Force of One" från -79 med Chuck Norris i huvudrollen, men fan vad dålig den var idag Image Köpte "Te Octagon" också. Hoppas den är bättre.
Tyckte The Octagon var dåligare än a Force of One redan när jag såg dom första gången Image
ozzman
Levertransplanterad

Senast sedda film?

Post by ozzman »

Jungbacka Erik wrote:Köpte några filmer för nån dag sen. Av nostalgiskäl köpte jag "A Force of One" från -79 med Chuck Norris i huvudrollen, men fan vad dålig den var idag Image Köpte "Te Octagon" också. Hoppas den är bättre.
The Octagon är fortfarande en klassiker. Den drömlika rösten som Chucken hör mest hela tiden går inte av för hackor
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Senast sedda film?

Post by 2meterhansson »

Nu har även jag sett dom två nya Beck filmerna, och jag tyckte dom höll måttet skapligt, den senare var bättre än den första. Jag tror nog serien kan bli rikrigt bra.
uy
Levertransplanterad

Senast sedda film?

Post by uy »

Jag såg en indisk jävla bollywood-film på religionen förra veckan. Fy fan vilken jävla skitfilm. Ordet B-film har fått en helt ny innerbörd för mig.
Skitarna ska va' lika långa i år
wiking
Levertransplanterad

Senast sedda film?

Post by wiking »

Igår blev det två filmer, Leatherface och Club Dread.
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Senast sedda film?

Post by 2meterhansson »

Jag har lånat dom sex senaste wallander filmerna, jag tänkte klämma två per dag nu i helgen, det ser jag fram emot, även om jag tycker Beck är strået vassare.
ronka
Periodare

Senast sedda film?

Post by ronka »

Image Senast såg jag "Ray" filmen om Ray Charles den var riktigt bra Image
wiking
Levertransplanterad

Senast sedda film?

Post by wiking »

Igår kväll kollade jag på Rocky Balboa, den var faktiskt bättre än jag trodde den skulle vara. Nu hadde jag ju ganska låga förväntningar på den då så. Och inatt blev det en b-skräck/komedi, Dinner with the vampire.
wiking
Levertransplanterad

Senast sedda film?

Post by wiking »

Nu har jag precis plöjt igenom en gammal klassiker, Blake Edward´s The Great Race.
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Senast sedda film?

Post by 2meterhansson »

Satan va bra "Wallander-Brandvägg" var. Det var nog den bästa med Rolf Lassgård. Hela serien är förövrigt sevärd.
Post Reply