Klädval.
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Klädval.
Hellboy:
Det ligger dessvärre något i det.
Det ligger dessvärre något i det.
-
- Levertransplanterad
Klädval.
Rex:
Säger mannen som går med kortbyxor på sommaren!
Säger mannen som går med kortbyxor på sommaren!

Klädval.
Det börjar bli lite mode att ha en varm mössa på sig innomhus i min klass, har jag märkt. Jag vet inte varför. Min åsikt är att man ska ha mössa på sig när det är kallt.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Klädval.
Hellboy:
Det är en kontramanöver från Rex sida, Carl-Jan går ju liksom Rex i kortbyxor på sommaren och detta är något som Rex har känt sig en smula besvärad av länge. Nu lägger han alltså ut en rökridå med diverse osanna beskyllningar.
Det är en kontramanöver från Rex sida, Carl-Jan går ju liksom Rex i kortbyxor på sommaren och detta är något som Rex har känt sig en smula besvärad av länge. Nu lägger han alltså ut en rökridå med diverse osanna beskyllningar.
-
- Levertransplanterad
Klädval.
Jeans och skjorta på jobbet för det mesta, kostym om man skall träffa kunder/leverantörer. Jeans och tröja/skjorta på fritiden.
På semstern så är det shorts och djurgårdströja som gäller.
På semstern så är det shorts och djurgårdströja som gäller.
-
- Levertransplanterad
Klädval.
Juuvrgårdströja endast när jag själv vill göra mig till åtlöje, MoDotröja när man ska vara riktigt fin... 

-
- Levertransplanterad
Klädval.
on 01/24/2005 at 14:27:45, LumberJack wrote:Juuvrgårdströja endast när jag själv vill göra mig till åtlöje, MoDotröja när man ska vara riktigt fin...
[/quote]
Nu ska väl jag inte utge mej för att vara nån stilguru men att gå ut som en levande reklampelare är väl inte så kul.
http://www.modohockey.se/shop_visabild. ... Nummer=311
Nej här serru finns det stil & klass
http://shops.addyourlogo.net/Archive/Te ... witem=true

Nu ska väl jag inte utge mej för att vara nån stilguru men att gå ut som en levande reklampelare är väl inte så kul.
http://www.modohockey.se/shop_visabild. ... Nummer=311
Nej här serru finns det stil & klass
http://shops.addyourlogo.net/Archive/Te ... witem=true
-
- Levertransplanterad
Klädval.
Hellboy:
Va fan ska man annars ha för brallor då? Jeans som skär upp i skrevet?
Nä tack! Jeans slutade jag med för flera år sedan! Varför gå i något som är både obekvämt, vanvettigt dyrt (1 000 spänn för ett par Levis!) och som har dålig kvalite. När de äntligen börjar bli lite mjuka och följsamma så är de tunna som flor i arslet och på knäna coh spricker för minsta lilla.
Ja... Eller vad fan nu sådana där vanliga brallor kallas som man köper på Dressman och liknande ställen. Ibland är det fickor och trams på sidorna på dem.CHINOS,he he he.
Va fan ska man annars ha för brallor då? Jeans som skär upp i skrevet?
Nä tack! Jeans slutade jag med för flera år sedan! Varför gå i något som är både obekvämt, vanvettigt dyrt (1 000 spänn för ett par Levis!) och som har dålig kvalite. När de äntligen börjar bli lite mjuka och följsamma så är de tunna som flor i arslet och på knäna coh spricker för minsta lilla.
-
- Levertransplanterad
Klädval.
Hellboy:
Nej, Lee Jeans hade alltid bondpojkarna när jag gick i skolan så de går bort med en gång! Runda bakfickor...
Wrangler däremot skulle jag kunna tänka mig. Finns de kvar?
Nej, Lee Jeans hade alltid bondpojkarna när jag gick i skolan så de går bort med en gång! Runda bakfickor...

Wrangler däremot skulle jag kunna tänka mig. Finns de kvar?
-
- Levertransplanterad
Klädval.
on 02/13/2005 at 04:40:37, hellboy wrote:rocker:haha,chinos.
duär då för rolig.ännu en tråd som var rolig och borde vara med lite till.
CHINOS,he he he.
ozzman
jurgårdströja,jag trodde du kom från gävle.
djurgården kommer från stockholm,hmmm.
djurgårdströja och kortbyxor
[/quote]
Jo jag kommer från Gävletrakten, tillhört dom blårandigas skara har jag dock gjort sedan Håkan Södergren pensionerade Mats Albas näsa i ett hockeyderby anno 1984.
Den sköna stämningen på SM-finalerna 1983 kan också ha spelat in, jag vill minnas att Håkan Loob sa i en intervju för ett par år sedan att han fortfarande mindes och led av den verbala behandlingen från läktarna.
Djurgårdströja i vackert sobra blå toner går alldeles utmärkt till ett par eleganta kortbyxor.
duär då för rolig.ännu en tråd som var rolig och borde vara med lite till.
CHINOS,he he he.
ozzman

djurgården kommer från stockholm,hmmm.
djurgårdströja och kortbyxor

Jo jag kommer från Gävletrakten, tillhört dom blårandigas skara har jag dock gjort sedan Håkan Södergren pensionerade Mats Albas näsa i ett hockeyderby anno 1984.
Den sköna stämningen på SM-finalerna 1983 kan också ha spelat in, jag vill minnas att Håkan Loob sa i en intervju för ett par år sedan att han fortfarande mindes och led av den verbala behandlingen från läktarna.
Djurgårdströja i vackert sobra blå toner går alldeles utmärkt till ett par eleganta kortbyxor.
-
- Levertransplanterad
Klädval.
Hellboy:
Har du syrran din på besök nu igen?rocker: enligt mitt kvinnliga sällskap här i förortskvarten så finns wrangler
Men de säljer dem på Grolls upptäckte jag!men det är tveksamt om dom släpper in en gubbe i chinos i den butiken
Last edited by gammalhardrockare on 14 Feb 2005, 11:51, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Klädval.
on 01/24/2005 at 17:21:48, ozzman wrote:Nej här serru finns det stil & klass [/quote]
MoDo - Juvergåårn 3-1...
Patetiska misslyckade bönder...
MoDo - Juvergåårn 3-1...
Patetiska misslyckade bönder...
-
- Levertransplanterad
Klädval.
on 02/20/2005 at 03:16:52, LumberJack wrote:MoDo - Juvergåårn 3-1...
Patetiska misslyckade bönder... [/quote]
Är inte det sån här håkki?
Eftersom det spelas en miljon omgångar i grundserien och 2/3 av lagen går till slutspel så har jag svårt att hitta den där riktiga entusiasmen för grundseriespelet i Elitserien.
Nej utöka Elitserien till 16 lag, kör dubbelmöten, 4 lag till slutspel, lag 15,16 direkt ur och lag 14 kvalar för att klara sej kvar.
Då skulle varje match betyda något och då skulle publiken komma tillbaka utan konstgjord andning i form av NHL-lockouter.
Patetiska misslyckade bönder... [/quote]
Är inte det sån här håkki?
Eftersom det spelas en miljon omgångar i grundserien och 2/3 av lagen går till slutspel så har jag svårt att hitta den där riktiga entusiasmen för grundseriespelet i Elitserien.
Nej utöka Elitserien till 16 lag, kör dubbelmöten, 4 lag till slutspel, lag 15,16 direkt ur och lag 14 kvalar för att klara sej kvar.
Då skulle varje match betyda något och då skulle publiken komma tillbaka utan konstgjord andning i form av NHL-lockouter.
-
- Levertransplanterad
Klädval.
I Västsverige så håller man antingen på Frölunda eller Färjestad.
Själv så skiter jag komplett i sådant där men jag ville ändå säga något.
Skulle någon däremot nämna något stockholmsslag så skulle inte den personen bli så värst gammal skulle jag tro.
Själv så tycker jag att Färjestad har de vackraste och mest ovanliga färgerna men det är väl det enda jag noterar, för övrigt så ser jag bara några grabbar på helrör som jagar en lite svart plasttrissa över en konstgjord is.
Själv så skiter jag komplett i sådant där men jag ville ändå säga något.
Skulle någon däremot nämna något stockholmsslag så skulle inte den personen bli så värst gammal skulle jag tro.
Själv så tycker jag att Färjestad har de vackraste och mest ovanliga färgerna men det är väl det enda jag noterar, för övrigt så ser jag bara några grabbar på helrör som jagar en lite svart plasttrissa över en konstgjord is.