Sossarna är ju som bekant på väg att skaka fram en ny partiledare. Eftersom ingen handlingskraftig och kompetent person vill ta över rodret på det sjunkande skeppet är dom nu nere på två tänkbara kvinnor.

http://www.bonton.se/arkivbilder/2.gif
Moderator: hakan
Men sossarna kommer att tappa många röster från deras "kärntrupper" och dessa ersätts inte med några muslimröster, i synnerhet inte med tanke på det låga valdeltagandet hos nysvenskarna.GammalHardrockare wrote:Ozzman:
Varenda muslim och sk flykting i Sverige älskar Mona Muslim. Här handlar det nog om någon halv miljon röster, varav de flesta nya.
Det är sorgligt, sossarna var en gång i tiden ett parti för arbetarna, sedan blev de ett jävla europaparti för medelklassen och vid Mona Muslim vid rodret så kommer de att ännu en gång förvandlas - till ett parti för alla våra kära nysvenskar.
Jag har röstat ND dom två sista valen, före det så var det SD men dom är som sagt inte så mycket att hänga i granen längre.McBain wrote:Kan inte annat än hålla med. Mona Sahlin, svenskfiende, som partiledare för Sveriges största parti är för mig ett stort slag mot det svenska folket. Men inte blir jag förvånad. Att hon dessutom stödjer våld (visserligen indirekt) mot meningsmotståndare gör det hela än mer obegripligt.
Wiking: Håller med dig om att de enda arbetarpartierna är de nationella partierna. Själv röstade jag på SD. Det var i och för sig ett stort misstag. Nu när dom väl fått lite makt ute i kommunerna visar det sig att dom är inte bättre än nåt annat parti. Därför bytte jag till ND, ett parti som står för den svenska identiteten.
Man skall iofs inte ropa hej ännu.LumberJack wrote:Så där ja, då var maktenvigd åt borgarna fram till 2014. Trevligt.![]()
Nä,det är ett som är säkert.....Sossarna spelar i en egen liga när det kommer till att glömma och förlåta/förtränga.ozzman wrote:Man skall iofs inte ropa hej ännu.