Partiledarproblematiken inom S

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
lumberjack
Levertransplanterad

Post by lumberjack »

Jag spammar på med en bild till jag...

Sossarna är ju som bekant på väg att skaka fram en ny partiledare. Eftersom ingen handlingskraftig och kompetent person vill ta över rodret på det sjunkande skeppet är dom nu nere på två tänkbara kvinnor.

Image
http://www.bonton.se/arkivbilder/2.gif
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Post by gammalhardrockare »

Lumberjack:

Stämmer. Mona Muslim Sahlin hatar jag lika mycket som Jättebebisen och det vill inte säga lite.
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

Det här kan bara bli bra.
Om inte sossarna cementeras runt 25% med Mona Muslim eller Per Luder vid spakarna så lär det aldrig hända.

Tack Margot Wallström och Karin Jämtin, ni har sett till att sossarnas maktmonpol för evigt är brutet
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:

Varenda muslim och sk flykting i Sverige älskar Mona Muslim. Här handlar det nog om någon halv miljon röster, varav de flesta nya.
Det är sorgligt, sossarna var en gång i tiden ett parti för arbetarna, sedan blev de ett jävla europaparti för medelklassen och vid Mona Muslim vid rodret så kommer de att ännu en gång förvandlas - till ett parti för alla våra kära nysvenskar.
wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

Dom enda arbetar partierna är dom nationella partierna, endast dom bryr sej om svenska arbetare. Men inte fan röstar svenskarna på dom, så dom får skylla sej själva. Jag har aldrig röstat på något av partierna som sitter i riksdagen.
Långis

Post by Långis »

Det värsta de kan göra nu är att tillsätta Moba "Toblerone" Salin som partiledare. Maken till mer okarismatisk människa får man leta efter. Politiskt självmord var ordet.
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Ozzman:

Varenda muslim och sk flykting i Sverige älskar Mona Muslim. Här handlar det nog om någon halv miljon röster, varav de flesta nya.
Det är sorgligt, sossarna var en gång i tiden ett parti för arbetarna, sedan blev de ett jävla europaparti för medelklassen och vid Mona Muslim vid rodret så kommer de att ännu en gång förvandlas - till ett parti för alla våra kära nysvenskar.
Men sossarna kommer att tappa många röster från deras "kärntrupper" och dessa ersätts inte med några muslimröster, i synnerhet inte med tanke på det låga valdeltagandet hos nysvenskarna.
Men jag tror Nuder skulle vara ännu bättre på att sänka sossarna så jag håller lite grann på honom i partiledarvalet.
lumberjack
Levertransplanterad

Post by lumberjack »

Vafan, nu har han bytt bilder och jag som inte hade sparat den. Någon som har gjort det och kan lägga ut den?
wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

McBain wrote:Kan inte annat än hålla med. Mona Sahlin, svenskfiende, som partiledare för Sveriges största parti är för mig ett stort slag mot det svenska folket. Men inte blir jag förvånad. Att hon dessutom stödjer våld (visserligen indirekt) mot meningsmotståndare gör det hela än mer obegripligt.

Wiking: Håller med dig om att de enda arbetarpartierna är de nationella partierna. Själv röstade jag på SD. Det var i och för sig ett stort misstag. Nu när dom väl fått lite makt ute i kommunerna visar det sig att dom är inte bättre än nåt annat parti. Därför bytte jag till ND, ett parti som står för den svenska identiteten.
Jag har röstat ND dom två sista valen, före det så var det SD men dom är som sagt inte så mycket att hänga i granen längre.
Last edited by wiking on 17 Jan 2007, 02:58, edited 1 time in total.
lumberjack
Levertransplanterad

Post by lumberjack »

Så där ja, då var maktenvigd åt borgarna fram till 2014. Trevligt. Image
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

LumberJack wrote:Så där ja, då var maktenvigd åt borgarna fram till 2014. Trevligt. Image
Man skall iofs inte ropa hej ännu.
Svenskarna verkar ha nån slags knepig vurm för fruntimmer som misssköter offentliga uppdrag.
Spritgudrun lyckades ju ta V till drygt 10% enbart med hjälp av några väl genomförda offentliga fyllor så bedrägeri med statens kort kanske kan ta sossarna till 50%
rex
Levertransplanterad

Post by rex »

ozzman wrote:Man skall iofs inte ropa hej ännu.
Nä,det är ett som är säkert.....Sossarna spelar i en egen liga när det kommer till att glömma och förlåta/förtränga.
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

Hörde på nyheterna förut att det verkar som att haggan Mona Shalin ska bli vald till partiledare. Hur kan de göra ett så korkat val? Visst det är ju sossar som väljer men ändå.
wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

Ännu en svensk hatare som får mer makt i Sverige Image Image
Post Reply