Rockklassiker på onsdag!
Rockklassiker på onsdag!
Sådär då var det klappat & klart:
http://www.megaupload.com/se/?d=IL3RHWMN
Hoppas nu att den funkar som den ska också. ca 80 MB så det tar nog en liten stund att få ner. Precis som med förra programmet är det en rar-fil så ni får packa upp den med t.ex WinRar. Totalt 7 filer i paketet.
http://www.megaupload.com/se/?d=IL3RHWMN
Hoppas nu att den funkar som den ska också. ca 80 MB så det tar nog en liten stund att få ner. Precis som med förra programmet är det en rar-fil så ni får packa upp den med t.ex WinRar. Totalt 7 filer i paketet.
Last edited by overkill on 23 Jan 2007, 18:59, edited 1 time in total.
Rockklassiker på onsdag!
Tackar så mycket!
Den ska jag genast ta och ladda ner.

Skitarna ska va' lika långa i år
Rockklassiker på onsdag!
Det är lungt, skickar fakturan sen hehe 
Visste inte hur man spelade in direkt i datorn på den tiden så jag kopplade in min stereo till burken och spelade in det på kassett. Sen kopierade jag över allt med Eddie på ett annat band och klippte på så vis bort all reklam, övrig musik osv som inte hör dit. Därav låter det lite hackigt men eftersom Rockklassiker är en kanal med massa reklam & annan smörja fann jag det nödvändigt. Sen hjälpte en polare mig att föra över det till datorn.

Visste inte hur man spelade in direkt i datorn på den tiden så jag kopplade in min stereo till burken och spelade in det på kassett. Sen kopierade jag över allt med Eddie på ett annat band och klippte på så vis bort all reklam, övrig musik osv som inte hör dit. Därav låter det lite hackigt men eftersom Rockklassiker är en kanal med massa reklam & annan smörja fann jag det nödvändigt. Sen hjälpte en polare mig att föra över det till datorn.
-
- Levertransplanterad
Rockklassiker på onsdag!
Är det den när "Sejern é vår" spelas? Eller vad är utmärkande för den? För jag vet inte om jag redan har den.
Rockklassiker på onsdag!
Det är första avsnittet som Löfberg var med i. Det sändes i jauari 2004. Det ska vara några som spelar meduza covers live.
-
- Levertransplanterad
Rockklassiker på onsdag!
Jo men den tror jag allt att jag har. De lirar väl bl.a. "Glasögonorm"?
Rockklassiker på onsdag!
Sejern e vår och Den dommesta sketchen spelade löfberg i Rockklassiker i Januari 2006, så det är inte det jag har lagt upp, detta är det första från 2004 som sagt.
och vem vet, det kanske var första & enda gången man fick höra dom. Devade, som låtarna ska vara med på ser ju inte ut att komma, hitils i alla fall.
Dessa låtar spelar dom live i studion:
Glasögonorm
Jag vill ha en brud med stora pattar
Mera brännvin
Skinnet
Snus
Minns ju som sagt inte vad sista låten heter så jag döpte den till Snus, kort & gott.
och vem vet, det kanske var första & enda gången man fick höra dom. Devade, som låtarna ska vara med på ser ju inte ut att komma, hitils i alla fall.
Dessa låtar spelar dom live i studion:
Glasögonorm
Jag vill ha en brud med stora pattar
Mera brännvin
Skinnet
Snus
Minns ju som sagt inte vad sista låten heter så jag döpte den till Snus, kort & gott.
Rockklassiker på onsdag!
Låten "Snus" heter egentligen "Snus-krig Blues" och finns på Errol-skivan.
Rockklassiker på onsdag!
Haha, ja just det.. hur fan kunde jag glömma det?
Såg förresten att det stavas Snus-kig Blues och inte Snus-krig. Tack uy! Ganska udda låt att spela förresten, ingen av hans kändare låtar direkt.
Såg förresten att det stavas Snus-kig Blues och inte Snus-krig. Tack uy! Ganska udda låt att spela förresten, ingen av hans kändare låtar direkt.
Last edited by overkill on 19 Feb 2007, 16:32, edited 1 time in total.
Rockklassiker på onsdag!
"Jag vaknade i morse, med hela truten full med snus"
En skön låt. Också den som sticker ut mest på "Errol"
En skön låt. Också den som sticker ut mest på "Errol"
Last edited by Långis on 27 Jan 2007, 17:50, edited 1 time in total.
Rockklassiker på onsdag!
Klart skön låt, japp. Tycker även att sista låten, Nu é ´de jag sticker ut ganska mycket, flummig låt! men ganska bra. Undra egentligen vilka han sjunger om i låten, nått av hans gamla band kanske? jag syftar på textrader som ".. när jag nån gång tog nått ackord fel" osv.
Även operator sticker ju ut lite, pga att den är på engelska.
Även operator sticker ju ut lite, pga att den är på engelska.
Rockklassiker på onsdag!
Jag skulle gissa att sista låten handlar om de som mobbade honom när han var yngre. Så har iallfall jag tolkat låten...
Last edited by Långis on 30 Jan 2007, 19:43, edited 1 time in total.
Rockklassiker på onsdag!
Nån mer som vill ladda ner programmet? annars kan jag lika gärna ta bort det.
-
- Obotlig alkoholist
Rockklassiker på onsdag!
Detta hade jag helt glömt, ska ladda ner det direkt, Tack ska du ha
Rockklassiker på onsdag!
Säg till när du har det nere hanson så tar jag bort det sen.