Melodifestivalen är ren och skär skit, enligt min mening. Orkar inte motivera varför just nu. Det säger väl i och för sig självt varför det är så dåligt.
Bruce den allsmäktige är rätt så bra tycker jag, inte en av hans bästa men den är bra. Gillar det mesta med Jim Carrey. Fast dem bästa filmerna med Carrey är nog "Ace Ventura 1" och "Ace Ventura 2" som de kallas. Ska ju komma en thriller nu i februari med Carrey: "The number 23", den verkar riktigt bra.
Bögfestivalen!
Bögfestivalen!
Jodu, började väl somna efter första låten, så jag har lika stor koll på vanligt. Men jag vet att de som gick vidare fick hela 100 kronor av herr Luuk.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Periodare
Bögfestivalen!
Jag orkade inte se bögfestivalen så ja kollade när en kille runkade istället
-
- Levertransplanterad
Bögfestivalen!
Ja att sitta framför spegeln är väl så god underhållning som melodifestivalen.RockabillyHoodlums wrote:Jag orkade inte se bögfestivalen så ja kollade när en kille runkade istället
Själv är jag nödd och tvungen att genomlida eländet då sambo och barn tycker det är höjden av underhållning. Tack och lov blir det lite mer uthärdligt med en väl tilltagen Whisky som sällskap.
-
- Periodare
Bögfestivalen!
Ja alkohol kan verkligen göra tillvaron mer tillfredstäld eller så kan man lura sig själv igenom hela livet
-
- Levertransplanterad
Bögfestivalen!
Man får säja som Homer Simpson:RockabillyHoodlums wrote:Ja alkohol kan verkligen göra tillvaron mer tillfredstäld eller så kan man lura sig själv igenom hela livet
" Alcohol, the cause of... and answer to all of lifes problems"
-
- Levertransplanterad
Bögfestivalen!
Själv ska jag se: "The Departed" med Leonardo Dicaprio i kväll (nej... jag ska inte se den tillsammans med Leonardo Dicaprio
). Återkommer senare med ett utlåtande angående filmen.

Bögfestivalen!
Såg apocalypto ikväll, ingen större höjdare. Var rätt så rå ibland, inget för kräsmagade människor. Märktes att det var Mel Gibson som regiserat filmen
-
- Levertransplanterad
Bögfestivalen!
Jag tycker att After Dark är så jävla fjantiga men för att vara lite rättvis så får jag väl hålla med om att det är lite skoj ändå.
Angående "The departed" så var den helt okej faktiskt. Lite väl abrupt slut bara.
Angående "The departed" så var den helt okej faktiskt. Lite väl abrupt slut bara.
Bögfestivalen!
Jo, fick för mig att detta var senaste sedda film-tråden. Måste säga att jag inte sett någonting av årets "mello" inte förra årets heller vad jag kan minnas, och året innan dess osv..grr wrote:Har ni postat i fel tråd, Eddie och E-M?
Men jag kan säga att jag hejar på hon den blonda som är 22, säg ett uppslag i dagens östergötland extra och hon var snyggast så hon borde vinna! För övrigt så kan jag bara säga att caroline af ugglas är mera lik en man än han på bilden till after dark, lindarw eller vem fan det nu var.
Last edited by Eddie on 24 Feb 2007, 03:07, edited 1 time in total.