Skinnet
Skinnet
denna så förbannat bra låt går faktist att förstöra.
matz-stefanz var ju först ut med att ändra texten (i övrigt så går den ju att lyssna på)
nu har jag iofs varit borta från forumet ett tag så detta är nog ingen nyhet.
hitta en riktigt rutten, pissig ver av denna låt med nån som kallar sig The Sushis.
det låter som nåt spån som står med en biltema mikrofon inne på dass.
usch säger jag bara.. borde ju finnas nån gräns på hur mycket man frå förstöra en låt
matz-stefanz var ju först ut med att ändra texten (i övrigt så går den ju att lyssna på)
nu har jag iofs varit borta från forumet ett tag så detta är nog ingen nyhet.
hitta en riktigt rutten, pissig ver av denna låt med nån som kallar sig The Sushis.
det låter som nåt spån som står med en biltema mikrofon inne på dass.
usch säger jag bara.. borde ju finnas nån gräns på hur mycket man frå förstöra en låt
-
- Obotlig alkoholist
Skinnet
Den har jag aldrig hört, du tror inte du kan lägga upp den någonstans så man får bilda sig en uppfattning om låten. Välkommen tillbaka förresten.
Skinnet
lägger den på min server så länge.
http://joyride.mine.nu/Sushis.mp3
bara varnar er att det låter som nåt skit nån gjort hemma
sjukligt nog verkar dom ha gjort en skiva
http://joyride.mine.nu/Sushis.mp3
bara varnar er att det låter som nåt skit nån gjort hemma
sjukligt nog verkar dom ha gjort en skiva
-
- Obotlig alkoholist
Skinnet
Ja du hade rätt Felix, det lät inte bra, det lät ungefär som en kastrerad murare som slant med rakkniven när han skulle ta bort sin enorma ansamling av hår i anus.
Skinnet
Jag säger som Eddie i sketchen Rymdrock: "Fy fan vad det lät illa"
Skitarna ska va' lika långa i år
Skinnet
ijjj - jag ångrar att jag laddade ned den låten...
Skinnet
Dom där Sushis känns ju inte ens seriösa. Låter som att nån bara bara fånat sig med en mick och en keybord (eller ens det)...
Ett mindre mirakel om dom på fullt allvar skulle ha spelat en hel skiva.
Orginalet med Eddie verkar dock ha blivit något av en sentida klassiker med Eddie. Många verkar gilla låten trots det den handlar om.
Ett mindre mirakel om dom på fullt allvar skulle ha spelat en hel skiva.
Orginalet med Eddie verkar dock ha blivit något av en sentida klassiker med Eddie. Många verkar gilla låten trots det den handlar om.