Vaddå ungdomshuset?
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Vaddå ungdomshuset?
Som jag fattat det så är det någon rivningskåk som upplåtits åt palestinasjalar och rånluvevänster så att de skall ha något ställe att diskutera kapitalismens förbannelse och borgerskapets jävlighet medan de röker braj och pimplar rödvin, allt naturligtvis inköpt för pappas pengar.
Last edited by ozzman on 08 Mar 2007, 15:58, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Vaddå ungdomshuset?
Ja, förutom hyran på kåken då. Den betalas av skatteintäckterna dessa hemska kapitalister har möjligjort genom sitt företagande...ozzman wrote:Som jag fattat det så är det någon rivningskåk som upplåtits åt palestinasjalar och rånluvevänster så att de skall ha något ställe att diskutera kapitalismens förbannelse och borgerskapets jävlighet medan de röker braj och pimplar rödvin, allt naturligtvis inköpt för pappas pengar.
Det sjukaste av alltihop, om jag förstod det rätt, så hade pöbeln fått ett annat hus och genom donationer dessutom fått 12-14 millar. Det handlar bara om att få bråka bland vänsterpatrasket. Arbetarrörelsen får nu ta tag i sin babyfirmor.
Nä, i med gummikulor och automateld in i patrasket.

Vaddå ungdomshuset?
Ja, det var verkligen synd att jag aldrig hann besöka stället innan det revsozzman wrote:Som jag fattat det så är det någon rivningskåk som upplåtits åt palestinasjalar och rånluvevänster så att de skall ha något ställe att diskutera kapitalismens förbannelse och borgerskapets jävlighet medan de röker braj och pimplar rödvin, allt naturligtvis inköpt för pappas pengar.

Vaddå ungdomshuset?
Ja,där hade du nog trivtsLångpanna wrote:Ja, det var verkligen synd att jag aldrig hann besöka stället innan det revs![]()

-
- Levertransplanterad
Vaddå ungdomshuset?
Långpanna wrote:Ja, det var verkligen synd att jag aldrig hann besöka stället innan det revs![]()

Jag undrar om Eddies musik och livsstil verkligen går hem i sådana kretsar.
Vaddå ungdomshuset?
Lata snorungar som inte vill jobba utan bara röka på. Och förstöra egendom till folk som faktiskt jobbat för att köpa exempelvis bilarna som dom bränner. Ibland önskar jag att jag vore kravall polis....
Vaddå ungdomshuset?
Välkommen i klubben....fast det blev nog ens egen olycka är jag rädd.wiking wrote:Ibland önskar jag att jag vore kravall polis....
-
- Site Admin
Vaddå ungdomshuset?
Ja man skulle väl inte spara på slagen precis, och efter någon timme skulle det finnas en video av händelsen på alla kvällstidningars internetupplagor.
Vaddå ungdomshuset?
Jo nog hadde det blivit en kort karriär, men vad jag skulle njuta av att slå dom små svinen.
-
- Levertransplanterad
Vaddå ungdomshuset?
Din önskan min lag...wiking wrote:Ibland önskar jag att jag vore kravall polis....
http://zulu.tv2.dk/spil/pis/frameset.html
Vaddå ungdomshuset?
Hehe, ja det där är ett fint spel