Passar på att göra lite reklam för min hemsida då jag fått in en del nya artiklar från 80-talet den senaste tiden. Samtliga är bidrag från olika besökare.
så: www.luftkaffe.se/meduza
Luftkaffe.se/meduza
Luftkaffe.se/meduza
Usel sida! 

-
- Levertransplanterad
Luftkaffe.se/meduza
Knappast! Det är en utav de bästa, tycker jag.Overkill wrote:Usel sida!![]()
Mycket bättre än den officiella sidan. Den ser kanske mer påkostad ut, men har inte hälften utav "Eddies Himmels" innehåll. Påminner mycket om Löfberg själv, faktiskt: Snygg fasad, men inuti är det mindre fint.
Luftkaffe.se/meduza
Kul med lite artiklar från ÖstersundLångpanna wrote:Passar på att göra lite reklam för min hemsida då jag fått in en del nya artiklar från 80-talet den senaste tiden. Samtliga är bidrag från olika besökare.

Luftkaffe.se/meduza
Tackar och bockar för berömmet. En gör så gott en kan!
Tackar för buggrapporten! . Glömde visst ta bort den länken när jag stuvade undan alla bilderna till galleriet. Fixar det på en gång!
Det är bara bra om folk kommer med lite synpunkter. Det har blivit så mång olika sidor att det är omöjligt att hålla koll på allt själv.

Jo, det var en kille härifrån stan som mailade dem till mig. Har vi tur så dyker det snart upp något ännu bättre på sidan. fick ett tips, men jag återkommer om det lite senare.
jag har inte lyckats hitta nån tillräckligt bra inscanning av den artikeln. Kan nog ha missat när den lades upp här... Har vissrligen två exemplar av den tidningen i samlingen, men har inte orkat scanna in det än. Ska fixas.grr wrote:Artiklar - Tidningsomslag - Aktuell Rapport Nr 1 - 1991: Detta reportage minns jag att någon lagt upp här på Meduzaland. Lägg in det på din sida med.
Sen buggar det på Artiklar - Tidningsomslag - Spelningar, är det meningen att man ska komma tillbaks till Artiklar då? Det var det första jag upptäckte. Orkar inte räkna upp resten, se över hemsidan. Finns en hel del här och var som skulle kunna göras snyggare/bättre och då pratar jag inte om att göra en helt ny design eller nytt innehåll...
Tackar för buggrapporten! . Glömde visst ta bort den länken när jag stuvade undan alla bilderna till galleriet. Fixar det på en gång!
Det är bara bra om folk kommer med lite synpunkter. Det har blivit så mång olika sidor att det är omöjligt att hålla koll på allt själv.
Kul med lite artiklar från ÖstersundLångpanna wrote:Passar på att göra lite reklam för min hemsida då jag fått in en del nya artiklar från 80-talet den senaste tiden. Samtliga är bidrag från olika besökare.

Jo, det var en kille härifrån stan som mailade dem till mig. Har vi tur så dyker det snart upp något ännu bättre på sidan. fick ett tips, men jag återkommer om det lite senare.
Last edited by Långis on 11 May 2007, 19:50, edited 1 time in total.
Luftkaffe.se/meduza
Mitt inlägg var ironiskt menat om nån inte fattade det...
Bra sida och tillsammans kan vi göra den ännu bättre.
Dom där artiklarna från 83 var kul att läsa. Kul att Lester C Garreth också nämndes på ett hörn, även om det var felstavat.
Bra sida och tillsammans kan vi göra den ännu bättre.
Dom där artiklarna från 83 var kul att läsa. Kul att Lester C Garreth också nämndes på ett hörn, även om det var felstavat.
-
- Obotlig alkoholist
Luftkaffe.se/meduza
Ja jag gillar din sida, och som overkill sa, ska vi väl försöka hjälpa dig så gott det går att få den så komplett som möjligt.
Luftkaffe.se/meduza
Kingmeduza har idag bidragit med en herrans massa nytt till sidan. Än en gång, tack för det!
Har så smått börjat uppdatera med materialet. Det är mest reklambroschyrer som eddie skickat ut (de hamnade på en ny avdelning):
http://www.luftkaffe.se/meduza/med_s_broschyr.php
Men det kommer lite mer, bland annat artiklar och den blå brochyren från Skiv-spegel-boxen.
Jag tar gärna emot lite kritik. Det kanske börjar bli lite väl många underavdelningar. Är det krångligt att hitta på sidan?
Har så smått börjat uppdatera med materialet. Det är mest reklambroschyrer som eddie skickat ut (de hamnade på en ny avdelning):
http://www.luftkaffe.se/meduza/med_s_broschyr.php
Men det kommer lite mer, bland annat artiklar och den blå brochyren från Skiv-spegel-boxen.
Jag tar gärna emot lite kritik. Det kanske börjar bli lite väl många underavdelningar. Är det krångligt att hitta på sidan?
Last edited by Långis on 28 Oct 2007, 20:04, edited 1 time in total.
Luftkaffe.se/meduza
Passar på att lyfta upp denna tråden om Stekpannas usla..öhh, jag menar natutligtvis eminenta hemsida om allas vår idol!
Verkar ju ha tillkommit en del nya besökare, ifall nån har missat sidan är det hög tid att kolla in den bums!

Verkar ju ha tillkommit en del nya besökare, ifall nån har missat sidan är det hög tid att kolla in den bums!