Trevligt, den tackar vi för!Guest-Guest wrote:Men ni kanske inte visst att hon hade en hemsida?
http://www.aminaaxelsson.com/
Bruden
Bruden
Bruden

Bruden
Det var faktiskt grr som hittade hemsidan och infon om bruden...Långpanna wrote:Trevligt, den tackar vi för!
Skitarna ska va' lika långa i år
Bruden
När var jag arrogant?grr wrote:Jadu, moderator. Vad lär vi oss av detta? Bättre koll - mindre arrogans, kanske inte skulle skada...
Roliga gäster vi har förresten...![]()
Bruden
Det är ju tråkigt om du upplever det så....
Bruden
Jag upplever det naturligtvis inte på det viset.grr wrote:Jaha, skulle jag kunna uppleva det på nåt annat sätt eller? Och hur upplever du det?
Bruden
Du skulle kunna tolka det på ett annat sätt, men väljer uppenbarligen inte att göra det. Då är det bara för mig att beklaga.
Bruden
Guest-Guest wrote:Ni undrade vad bruden heter som är med på allatiders fylle kalas 7-9. Hon heter Amina.
grr wrote:Läs innan du postar!!!![]()
Hoppas innerligt att du bara spelar pantad... Bäst att jag också påtalar att hon heter Amina här och nu, så verkligen ingen missar det. Eller vad tror du?http://meduzaland.suddenlaunch3.com/ind ... 1169240712
Guest-Guest wrote:Men ni kanske inte visst att hon hade en hemsida?
http://www.aminaaxelsson.com/
Långpanna wrote:Trevligt, den tackar vi för!
uy wrote:Det var faktiskt grr som hittade hemsidan och infon om bruden...
hela diskussionen bygger alltså på att DU missade ovanstående inlägg av MIG.Långpanna wrote:Ah, sorry, missade inlägget på sista sidan. Får la tacka grr istället då!
Bruden
Jo jag kan hålla med dig om att jag borde bläddrat till sida 2 för att undvika detta missförstånd, men diskussionen om amina såg ut att sluta vid inlägg 8 på sida 1 där den övergick till att handla om dina fyllekalasskivor. Jag läste alltså endast första sidan på tråden efter som jag förutsatte att resterande meddelanden inte hade med saken att göra.
Och som vi nyss konstaterat rättade jag också mig själv snabbt sedan jag blivit påmind om att jag gett cred till fel person.
Därför blev jag väldigt konfunderad över att det trots detta blev diskussion.
Och som vi nyss konstaterat rättade jag också mig själv snabbt sedan jag blivit påmind om att jag gett cred till fel person.
Därför blev jag väldigt konfunderad över att det trots detta blev diskussion.
Last edited by Långis on 03 May 2007, 01:58, edited 1 time in total.
-
- Site Admin
Bruden
on 06/03/2007 at 16:25:41, Guest-Bladdabladdablingblong wrote:Grr:
Du verkar ju vara lika väck i bollen som den där Josey Wales. [/quote]Och du är bannad.
Du verkar ju vara lika väck i bollen som den där Josey Wales. [/quote]Och du är bannad.
-
- Site Admin
Bruden
on 06/07/2007 at 16:03:48, grr wrote:uy: Bekräfta att det är du som ligger bakom ovanstående meddelande. Om nej: Blockera gästen. Om ja: Hade du väntat med borttagandet av spam hade Jungis väl kunnat spåra spammarna och förhindra ny ohyra? [/quote]
Ip-numret är kvar fortfarande så jag kan banna spammaren om uy skickar ett PM till mig om vad som stod i inlägget.
Edit: Det var något autogenererat Venezuelanskt spam och IP:nr. är nu blockerat.
Ip-numret är kvar fortfarande så jag kan banna spammaren om uy skickar ett PM till mig om vad som stod i inlägget.
Edit: Det var något autogenererat Venezuelanskt spam och IP:nr. är nu blockerat.
Last edited by Jungbacka Erik on 07 Jun 2007, 21:26, edited 1 time in total.