Fler underforum!
Fler underforum!
Vi har ju redan haft ett sportforum, men det blev ingen succé. Men sjukstugan lät som en kul idé. En sorts "fråga doktorn" fast det är andra medlemmar som svarar på frågorna.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Site Admin
Fler underforum!
Mycket av detdär låter ju riktigt kul. Det kanske vore på sin plats att pigga upp forumet med några nya forum, men samtidigt skulle man kunna plocka bort något annat, inaktivt forum alt. slå ihop några underforum. Ska tänka på saken.
Fler underforum!
Har ingen direkt lust att gå ut med min sjukdomshistoria, föredrar att hålla mitt privatliv utanför internetvärlden. Men visst, finns det ett intresse hos er andra så varför inte!
-
- Obotlig alkoholist
Fler underforum!
Tänk vad roligt det skulle vara att diskutera psoriasis utslag med grr 

Fler underforum!
...lät inte som nån vidare bra idé?grr wrote:Tja, du kan ju bli moderator där och endast låta användare med lösenord få behörighet.
Fler underforum!
Du tänker på den gången då vi diskuterade lungblåsor? Att jag kände igen det berodde på att jag själv upplevt något liknande.grr wrote:Jasså, jag hade fått uppfattningen att du var påläst vad gäller manliga krämpningar och lidanden...
Men annars har jag alldeles för dålig koll på sånt där. Och eftersom jag inte tror att jag kommer vara så aktiv där så är det ju dumt om jag tar på mig att moderera avdelningen. Du kanske har lust?
Fler underforum!
oh, här börjar det hända saker 

Fler underforum!
nu fattas det bara att grr startar några trådar 

-
- Obotlig alkoholist
-
- Site Admin
Fler underforum!
Nej något skönhetsforum tror jag nog inte att det blir på detta så heterosexuella forum
men kom gärna med fler idéer. Dom forum vi startat nu verkar ju som sagt vara väldigt välbesökta. Du färgade väl håret svart då hoppas jag