Vad är viktigast....
Moderator: hakan
Vad är viktigast....
hos en kvinna tycker ni?Egenskaper alltså..... 

-
- Levertransplanterad
Vad är viktigast....
Hon ska vilja ha sex med mig.
Hon ska vara dummare än mig.
Hon ska vara svagare än mig.
Hon ska vara snyggare än mig.
Hon ska vara dummare än mig.
Hon ska vara svagare än mig.
Hon ska vara snyggare än mig.
Vad är viktigast....
Jaja förutom den sista där så blir nog detta svårt grabben. 

-
- Levertransplanterad
Vad är viktigast....
Nu vill vi höra vad dina åsikter är! Inget trams nu, svara ärligt! Kom inte dragandes med "hon ska vara en god mor och en vän i nöden" och liknande. Det där är bara lobbande för Hem och Skola och liknande, det vet du!
-
- Site Admin
Vad är viktigast....
Kul avatar du har H-Rockarn. Det är visst någon som som kastar tärning 

-
- Site Admin
Vad är viktigast....
För att svara på Rex:s fråga så är väl ärlighet viktigaste egenskapen, om man ska va seriös.
-
- Levertransplanterad
Vad är viktigast....
Jungbacka Erik:

Men för att vara ärlig och seriös när det gäller kvinnor: Hon ska ha humor (dvs skratta åt mina skämt) samt naturligtvis vara ärlig.
Hon får heller inte ha läggning åt det griniga håller samt dricka sprit alltför ofta. Sådana går bort med en gång! I ärlighetens namn så måste jag säga att jag aldrig har varit tillsammans med någon kvinna som har varit glad i spriten, däremot har jag såklart haft sex med en del sådana men det är ju skillnad.
Japp, tyckte den passade bra, storspelare som jag är!Kul avatar du har H-Rockarn. Det är visst någon som som kastar tärning

Men för att vara ärlig och seriös när det gäller kvinnor: Hon ska ha humor (dvs skratta åt mina skämt) samt naturligtvis vara ärlig.
Hon får heller inte ha läggning åt det griniga håller samt dricka sprit alltför ofta. Sådana går bort med en gång! I ärlighetens namn så måste jag säga att jag aldrig har varit tillsammans med någon kvinna som har varit glad i spriten, däremot har jag såklart haft sex med en del sådana men det är ju skillnad.
Vad är viktigast....
Ärlig är klart(vem orkar leva med nån som ljuger o bedrar) Sen skall hon bara vilja vara hemma,inte vara ute och ränna på fåniga tjejkvällar.Vara ständigt pilsk(bara på mig) Samt lagom arbetsam,ingen ettrig karriärkvinna 

Vad är viktigast....
Det låter ju precis som mig..................
Vilken tur att jag är din drömkvinna 

-
- Levertransplanterad
Vad är viktigast....
Rex:
Nu snackar vi inte varenda jävla kväll men någon fredag i månaden så är det jävligt skönt att vara ensam tillsammans med spriten, datorn och mina vinylskivor.
Varför är det så farligt att vara ensam en kväll Rex?
Nja, jag vet inte. Jag tycker nog det är skönt att vara ifred ibland. Då kan jag göra det jag vill, porrsurfa, dricka sprit och lyssna på hårdrock!Bara vilja vara hemma
Nu snackar vi inte varenda jävla kväll men någon fredag i månaden så är det jävligt skönt att vara ensam tillsammans med spriten, datorn och mina vinylskivor.
Varför är det så farligt att vara ensam en kväll Rex?
Vad är viktigast....
Nej,det är inte farligt och jag håller med dig
et ÄR skönt att få en kväll för sig själv ibland.Det är bara det att min fru har inga problem med att jag dricker sprit samt att jag lever ut mina sexuella fantasier TILLSAMMANS med henne INTE ensam på skit huset 

-
- Levertransplanterad
Vad är viktigast....
Rex:
Som alla riktiga män så föredrar jag att dricka spriten ensam, tyst och effektivt.
Vilka sexfantasier Rex? Berätta! Här på Meduzaforum är vi ärliga mot varandra och har inga hemligheter.
Själv så har jag inga sexfantasier... Jag föredrar det gamla hederliga, det blir så när man har prövat allt.
Som alla riktiga män så föredrar jag att dricka spriten ensam, tyst och effektivt.
Vilka sexfantasier Rex? Berätta! Här på Meduzaforum är vi ärliga mot varandra och har inga hemligheter.

Själv så har jag inga sexfantasier... Jag föredrar det gamla hederliga, det blir så när man har prövat allt.

Vad är viktigast....
Nej ajg delar inte med mig av det du,av hänsyn till er förstås 

-
- Levertransplanterad
Vad är viktigast....
Rex:
Ajdå, var det så illa?
Är det pjäxfett, berberishäckar, handbojor och cyklop inblandat?
Börjar det brännas?
Fan, att du var så erfaren i kärlekens lekar...
Ajdå, var det så illa?
Är det pjäxfett, berberishäckar, handbojor och cyklop inblandat?
Börjar det brännas?
Fan, att du var så erfaren i kärlekens lekar...
Vad är viktigast....
lol,jomen man får kunna lite av varje.....