Texterna.
-
- Site Admin
Texterna.
Jag har någon gång hört att Eddie skulle ha fått hjälp av sin fru att skriva dom perversaste texterna. Ligger det nånting i det, eller är det bara ett rykte?
-
- Levertransplanterad
Texterna.
Rex:
Rediga fruntimmer!
Vad är det för kvinnor du umgås med egentligen? Mina har alltid haft brodering, pianolektioner och matlagning som intresse.Ingeb aning,men det skulle inte förvåna mig fruntimmer är förjävliga när de sätter den sidan till.........
Rediga fruntimmer!
-
- Levertransplanterad
Texterna.
Rex:
JAG? Det är ju för fan du som kommer med antydningar! Det var du som skrev att de var för jävliga och jag vet inte vad...Förolämpar du min fru IGEN
-
- Periodare
Texterna.
Han fick bla hjälp eller inspiration till Fruntimmer Ska En Ha... Eddie's dåvarande fru kom hem en dag och berättade upprört att hon hört några grabbar snacka om brudar. Fruntimmer är madrasser med hål i, hade de sagt. Det var så Eddie fick uppslaget!
-
- Levertransplanterad
Texterna.
Rockabilly:
Ja, "Fruntimmer" är väl världens första raplåt.
-
- Periodare
Texterna.
Nja det beror väl på hur man ser på saken, soundet är väl inte direkt samma som på riktig rap-musik.
GammalHardrockare wrote:Rockabilly:
-
- Levertransplanterad
Texterna.
Rockabillyhoodlums:
Nä det har du ju rätt i.
Ta nu för guds skulle inte mitt inlägg som om jag skulle vara någon fan av rap-musik. Jag HATAR skiten!
Nä det har du ju rätt i.
Ta nu för guds skulle inte mitt inlägg som om jag skulle vara någon fan av rap-musik. Jag HATAR skiten!
-
- Periodare
Texterna.
Då är vi två! Ja gillar inte heller musiken och dess budskap. Jag kommer inte på i vilken intervju som det må vara, men har inte Eddie själv sagt att Fruntimmer ska vara världens första rap-låt?
GammalHardrockare wrote:Rockabillyhoodlums:
Nä det har du ju rätt i.
-
- Site Admin
Texterna.
Att blev inspirerad av kvinnor råder det inget tvivel omRockabillyHoodlums wrote:Han fick bla hjälp eller inspiration till Fruntimmer Ska En Ha... Eddie's dåvarande fru kom hem en dag och berättade upprört att hon hört några grabbar snacka om brudar. Fruntimmer är madrasser med hål i, hade de sagt. Det var så Eddie fick uppslaget!

-
- Levertransplanterad
Texterna.
Rex:
Men... Vad hände nu med öppenheten och vurmandet för det nya?
Rap hör till den Nya Tiden Rex lille. Du vet, den tiden som man ska försöka leva i som du brukar skriva.
Jag blickar bakåt, du blickar framåt. Rap-musiken är bara början. Det kommer att bli värre.
Men... Vad hände nu med öppenheten och vurmandet för det nya?
Rap hör till den Nya Tiden Rex lille. Du vet, den tiden som man ska försöka leva i som du brukar skriva.
Jag blickar bakåt, du blickar framåt. Rap-musiken är bara början. Det kommer att bli värre.