Lena Maria Show

Eddie Meduza visuellt
wiking
Levertransplanterad

Lena Maria Show

Post by wiking »

on 03/07/2006 at 14:27:39, wiking wrote:Nu verkar vhs kopiorna vara på gång så om TommyN och Elo skickar sina adresser så skickar jag kassetterna så fort det är klart. [/quote]
Jag har fortfarande två vhs kopior som ligger och skräpar, någon som vill ha dom?
Last edited by wiking on 24 Jul 2006, 19:00, edited 1 time in total.
overkill
Levertransplanterad

Lena Maria Show

Post by overkill »

Ifall nån har missat det så ligger ju hela Lena-Maria klippet med på "En Samling Klassiker" vol. 2 (en av DVD-erna som UGRM gjorde).
Jag roade mig med att spara ljudet från klippet för ett tag sen också, kul grej!
overkill
Levertransplanterad

Lena Maria Show

Post by overkill »

Kollade nyss lite på klassikern "Repmånad" och där är ju Lena-Maria med i en roll.
På Lättlurat/Svårlurat skivan med Kalle Sändare finns ett misslyckat samtal där han ringer Lena-Maria också, men hon genomskådar Kalle rätt snabbt, hehe (på samma skiva där samatalet med Eddie finns).
Liten värld vi lever i.
Last edited by overkill on 23 Jun 2007, 17:17, edited 1 time in total.
overkill
Levertransplanterad

Lena Maria Show

Post by overkill »

Sökte runt lite på nätet och fick reda på att hon är ju tydligen gift med Dougie Lawton som var med i Jerry Williams kompband Roadwork (jag vet dock inte om dom är gifta ännu). Han var också med i husbandet i Lena-Maria Show, så han ska finnas nånstans i bakgrunden i Eddie-klippet...
overkill
Levertransplanterad

Lena Maria Show

Post by overkill »

Kom och tänka på häromdan att en kompis sa att han hade sett Eddie i TV i ett debatt-program när jag gick på gymnasiet 97. Hade nyss upptäckt Eddie då så man var ganska "grön" på Eddie om man säger så. Förstod långt senare att det var René - Att hitta den rätta han hade sett Eddie i. Min kompis berättade bl.a att Eddie hade på sig en svart t-shirt med Eddie-tryck på och att han bl.a hade använt orden "fetta" i debatten. Det lät rätt osannolikt men jävligt roligt. Själv hade jag inte TV3 på den tiden så jag hade inte kunnat sett det även om jag hade velat, och min kompis hade inte spelat in det heller tyvärr. Men kul att ha fått se det i efterhand, och att det min polare sa stämde.
Image
Last edited by overkill on 17 Aug 2008, 04:37, edited 1 time in total.
Post Reply