Senast sedda film?
Senast sedda film?
The Departed, oscarvinnaren va faktiskt jävligt bra. Även Babel....lite rörig, men mycket bra!
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Jo, Babel är väldigt bra faktiskt. Gillar hur alla små historier binds samman. En annan väldigt bra film är The world fastest Indian med Anthony Hopkins.
Senast sedda film?
Tss, innerst inne vet jag att du gilla domgrr wrote:Haha, knappast...![]()

Senast sedda film?
The departed tyckte jag också var riktigt bra, vi fick diskutera lite efter slutet för att allt skulle falla på plats, blev så många namnGenitalia wrote:The Departed, oscarvinnaren va faktiskt jävligt bra. Även Babel....lite rörig, men mycket bra!

Men babel fattade jag inte, tyckte den var så tråkig. Det enda roliga var ungen som glodde på sin syrra i duschen.
Senast sedda film?
Tittade på Hot Fuzz imorse. Den var så där...
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Jag såg Hot fuzz i förrgår, den var sådär, lite rolig på sina ställen. Den får nog 3 av 5 muffinsar.
Senast sedda film?
Erhmm, nu skrämmer du mig lite....grr wrote:Hmm... Om vi ska byta ämne... Är det du på bilden, snygging, så tar jag tillbaks allt elakt jag sagt om dig...![]()

Senast sedda film?
Heliga pung...glömde ju säga att jag ögnat igenom alla Nightmare on Elmstreet filmerna *S* Sista filmen om Freddy (som inte är sista eftersom det kom en Freddy vs Jason
) New Nightmare var dock helt ny för mig när jag såg den igår....den var väl sådär, antar att man ledsnar efter 6 filmer me Krueger 

Senast sedda film?
Jag ledsna efter en...
Senast sedda film?
1:an å 3:an är helt klart bland de bättre om Herr Krueger.
Senast sedda film?
Jag såg en film i fredags om en tjej som var spion, men tappat minnet. Åtta år senare har hon barn och familj när hon börjar få tillbaka minnet. jag vet inte vad den heter, men den var ganska bra.
Skitarna ska va' lika långa i år
Senast sedda film?
Och imorgon har Transformers premiär!!!!

Senast sedda film?
Gillar du sådana filmer!? Jag tror att en viss kompis flickvän och du skulle ha en del att tala om.....Genitalia wrote:Och imorgon har Transformers premiär!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

Senast sedda film?
Transformers minns jag från när jag var liten. Det gick på barntrean någon gång rund 95, vill jag minnas.
Skitarna ska va' lika långa i år
Senast sedda film?
Jaaa....älskade tranformers när jag va yngrerex wrote:Gillar du sådana filmer!? Jag tror att en viss kompis flickvän och du skulle ha en del att tala om.....![]()