Legal Bootleg 2

Nyheter angående Eddie Meduza
wiking
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by wiking »

Fick precis mail om att vol.2 är klar.
Men jag väntar mer påCD-SKIVORNA!!!!!
E-M
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by E-M »

Du hann före Image

Verkar som om han har lyssnat på önskemålen, han skriver att Eddie har klätt ut sig till Börje Lundin och kör lite ovanliga låtar.

Jag gillar inte Löfberg, fast jag gillar Eddie och vill gärna se den och ha lite ovanligt material, jag tveka inte – beställde på direkten!
Långis

Legal Bootleg 2

Post by Långis »

Läste precis. Skickar iväg en beställning på en gång. Kul attd et händer nåt. Förhoppningsvis säljer denna bra och kan bekosta utgivningen av skivorna!
E-M
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by E-M »

Undra vad han kör för låtar Image Ska bli spännande, fast jag antar att det inte blir några engelska om han har klätt ut sig till Börje Lundin.
Eddie
Obotlig alkoholist

Legal Bootleg 2

Post by Eddie »

Även jag lade självklart en beställning direkt när jag såg det. Image
Långis

Legal Bootleg 2

Post by Långis »

Ja just det. Utklädd till börje... hur ser man ut då? flanellskjorta och mössa?
overkill
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by overkill »

Utklädd till Börje Lundin låter mest fånigt, Eddie ÄR ju Börje och vad jag vet har väl aldrig Börje haft några speciella kläder eller utseende överhuvudtaget, eddie snackar ju sällan om sina figurers utseenden.

Jag har också självklart beställt, ska bli kul att se vad det kan vara för nått.
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Legal Bootleg 2

Post by 2meterhansson »

Förra gången beställde jag 1 och fick 2, nu beställde jag 2, få se om jag får 1 Image
retepnoslack
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by retepnoslack »

Svart krulligt hår, svart gubbkeps, blå tröja och svart väst. Det skulle väl vara Börje Lundins utseende. Han har ju, trots allt, figuerat som Börje i några videos. Sexualkunskapen och "Dirty Old Crew" och några till.

Har herrarna missat det, tro? Image

Jag väntar dock lite med min beställning, tills jag har hört forumets medlemmars kritik och recenssion. Är lite feg. Det kan ju, trots allt, vara just DESSA sketcher med lite upputsad bild och bättre ljud.
Last edited by retepnoslack on 19 Jul 2007, 03:31, edited 1 time in total.
wiking
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by wiking »

Det tror jag inte efter som det är en live spelning från Torsby.
E-M
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by E-M »

RetepNoslack wrote:Jag väntar dock lite med min beställning, tills jag har hört forumets medlemmars kritik och recenssion. Är lite feg. Det kan ju, trots allt, vara just DESSA sketcher med lite upputsad bild och bättre ljud.
Om det nu skulle vara det så skulle nog till och med Löfberg förstå att verkligen ingen kan ha förtroende för honom efter det. Tror inte att han är SÅ dum...
overkill
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by overkill »

Just det, tänkte inte på Eddie´s egna videos... men undra egentligen hur många i publiken som hade sett dem och kunde säga, "kolla! Börje Lundin!" och inte Eddie Meduza...
Oavsett hur han ser ut ska det bli kul med en ny dvd. Undra från vilket år spelningen är? förmodligen från början av 90-talet då Löfberg jobbade med Eddie, gissar jag.
E-M
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by E-M »

Du får ju inte glömma den välkända Börje-rösten Image

Det är roligt när Eddie sitter och tjötar till publiken så börjar han snacka om en brud som han var kär i och han frågar om publiken vet vad hon heter. Då hör man att några skriker, – Lisa!, Lisa! Image Image Det var naturligtvis inte Lisa som Eddie tänkte på Image

Den filen finns att tanka ned här http://meduzaland.suddenlaunch3.com/ind ... 1185007338. Långis har lagt upp länken förut också vet jag så det är nog många som har den redan.
E-M
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by E-M »

Löfberg skrev ju att han skulle börja packa DVD:n idag. Förhoppningsvis får man den denna veckan!

Fast jag ska inte vara för förhoppningsfull, mitt förtroende för Löfberg är inte det bästa.
overkill
Levertransplanterad

Legal Bootleg 2

Post by overkill »

Mitt förtroende för Löfberg är väl ungefär lika litet/stort som E-M´s men det är ändå kul att det kommer nått nytt. Tycks ju inte vara nått annat vettigt på G vad jag har hört så en DVD med förhoppningsvis outgivet/nytt material som man inte sett förr ska faktiskt bli roligt.

Av hans beskrivning i mailet att döma känner jag inte igen det där innehållet alls, såvida det inte är nån av hans egna filmer som avses.
Last edited by overkill on 23 Jul 2007, 20:01, edited 1 time in total.
Post Reply