Den 25:e bär det av till Stockholm!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

Som rubriken mycket duktigt informerar er om: Nästa vecka ska jag och en kompis åka till Stockholm på en bilutställning. Det kommer nog att bli skitskoj! Vi ska åka dit i min kära Fårrrd Mondeo (hoppas att man kommer hela vägen fram Image). Kommer att åka runt 04.00 på morgonen då resan tar säkert 4Ŋ-5 timmar. Hade tänkt att bo på hotel över natten (utsällning forsätter på söndagen) men då alla rum var upptagna så får det bli bilen eller camping, hursomhelst så ska bagaget vara lastat med: tält, öl, stolar och sprit som man kan varva ner med efter en hård dag.

Brukar ni andra åka på liknande evengamang? Detta blir första riktigt stora för mig!
Last edited by E-M on 18 Aug 2007, 00:43, edited 1 time in total.
Eddie
Obotlig alkoholist

Post by Eddie »

Du skulle ha åkt förra veckan istället då var det Wheels nat's med massa gamla jänkare och swap meet. Om området är öppet till dagen efter så är det bara att slå upp ett tält det brukar aldrig vara något problem. Men tänk på om det är molnfritt så kommer ni vara i solen hela dagen och då är öl och sprit inte det bästa att dricka. Det kommer gå till huvudet direkt och sedan kommer vätskebristen som gör att man får ont i huvudet och sedan var den dagen förstörd. Tag med och drick vatten om ni inte har ett partytält att sitta under!
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

Kommer inte dricka något under själva utställningen. Det blir efteråt men jag tackar för upplysningen Image
Post Reply