Snart snuskigt rik
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Snart snuskigt rik
Ja mina herrar, snart bär det av till Solvalla och dom väntande miljonerna.
Så nästa gång Ozzman skriver här så är det från något internet-café på soliga Bahamas med en gigantisk paraplydrink i ena handen.
Så nästa gång Ozzman skriver här så är det från något internet-café på soliga Bahamas med en gigantisk paraplydrink i ena handen.
Snart snuskigt rik
Ja,lycka till då
Du glömmer väl inte dina kompisar här på forumet om du kammar hem storkovan? 

Snart snuskigt rik
Jag e så pank för tillfället som en pank man bara kan bli... Glöm inte bort oss 

-
- Site Admin
Snart snuskigt rik
Har du haft nån tur på travet förr, ozzman? Själv har jag haft tretton rätt på stryktipset en gång, men det var det 75 andra som hade också, så det blev ingen vidare slant 

-
- Levertransplanterad
Snart snuskigt rik
Jag har vunnit tusen spänn på Bingolotto som mest. Fick skicka efter skräp från någon postorderkatalog.
Några gånger så har jag väl även vunnit någon hundring på Triss.
Men förra året så hade jag sex rätt på Måltipset, två ynkliga rätt från att vinna fem miljoner! Tror jag vann 200 spänn.
Några gånger så har jag väl även vunnit någon hundring på Triss.
Men förra året så hade jag sex rätt på Måltipset, två ynkliga rätt från att vinna fem miljoner! Tror jag vann 200 spänn.
-
- Levertransplanterad
Snart snuskigt rik
Hellboy:
Du tjänar ju så jävla bra så det ska väl inte vara någon konst att få ihop någon miljon tämmeligen snabbt!
Lägg undan tre-fyratusen i månaden, det blir en jävla massa pengar efter några år!
Du tjänar ju så jävla bra så det ska väl inte vara någon konst att få ihop någon miljon tämmeligen snabbt!
Lägg undan tre-fyratusen i månaden, det blir en jävla massa pengar efter några år!
-
- Levertransplanterad
Snart snuskigt rik
Jag har bara en sak att säja.
Hästdjävlar!!!
Det blir svensk vinter ett tag till.
Hästdjävlar!!!
Snart snuskigt rik
Tråkigt,men det var väl inte sista tåget/hästen.ozzman wrote:Jag har bara en sak att säja.
Hästdjävlar!!!
-
- Levertransplanterad
Snart snuskigt rik
Fan vet om jag inte skulle pallra mig ut och köpa mig en trisslott? Glömde ju att lämna in Lotto igår... 

Snart snuskigt rik
Ja så går det när man prsenterar sig som "Rörläggare från GBG"hellboy wrote:rocker: hur kan du veta vad jag tjänar?
![]()

-
- Levertransplanterad
Snart snuskigt rik
Hellboy:
Rörläggare har i allmänhet jävligt höga löner och bor de i Göteborg eller Stockholm så tjänar de extremt bra!
Rörläggare har i allmänhet jävligt höga löner och bor de i Göteborg eller Stockholm så tjänar de extremt bra!
Snart snuskigt rik
e det för att de har så taskiga rör där eller?GammalHardrockare wrote:Rörläggare har i allmänhet jävligt höga löner och bor de i Göteborg eller Stockholm så tjänar de extremt bra!
-
- Levertransplanterad
Snart snuskigt rik
Ja tänk det ante mig...
-
- Levertransplanterad
Snart snuskigt rik
Hellboy:
Astronomiskt höga löner och fusk!
Säkert svarta pengar också vid sidan av!
Astronomiskt höga löner och fusk!
Säkert svarta pengar också vid sidan av!
-
- Levertransplanterad
Snart snuskigt rik
Hellboy:
Nej det förstår jag, vår käre landsfader är helig, det finns ju gränser för hur lågt man får sjunka.
Nej det förstår jag, vår käre landsfader är helig, det finns ju gränser för hur lågt man får sjunka.