Vilken lycka, en riktig Gbgartists nya skiva att ladda ner nästan två veckor innan releasedatum

Rockarn och hellboy först i kön?
Håkan Hellström, Meduzalands egen bitch.GammalHardrockare wrote:Ha! Haaa! Hoppas han förlorar duktigt med pengar på detta!![]()
Jag tror att det beror på att snorungen inte kan sjunga helt enkelt, denna pipiga falsksång kombinerat med larviga dagispoplåtar och en oerhört fjantig framtoning gör helt enkelt att många skär tänder av ilska så fort de både hör och ser honom.Håkan Hellström, Meduzalands egen bitch.
Varför har just Håkan blivit den som förkroppsligar ondskan?
Ja det stämmer nog, det som fick mej att sälla mej till HH-hatarna var nog iaf. den fruktansvärda slakt han gjorde på Fred Åkerströms paradnummer "Jag ger dig min morgon" ("Visa vid vindens ängar" var inget vidare den heller).GammalHardrockare wrote:Ozzman:
Jag tror att det beror på att snorungen inte kan sjunga helt enkelt, denna pipiga falsksång kombinerat med larviga dagispoplåtar och en oerhört fjantig framtoning gör helt enkelt att många skär tänder av ilska så fort de både hör och ser honom.
Åh herregud! Gav han sig på den låten? Saknar tönten fullständigt varje form av självinsikt och självkritik? Tror han verkligen att han kan sjunga eller vad?den fruktansvärda slakt han gjorde på Fred Åkerströms paradnummer "Jag ger dig min morgon"