Legal Bootleg 2
Legal Bootleg 2
Hej på er!Har alla utom jag som beställt den fått den lr?För ni svarade bara på mejlet lr 

Legal Bootleg 2
Ja så gjorde jag iaf.
Legal Bootleg 2
Hmm..jaha då får jag vänta då på den dryyg pecken
Legal Bootleg 2
Kollade lite mer DVD´n häromdan och upptäckte att "Raceway musicerar 3" är ju låten Alpens Ros (The Violents-covern, som finns på Dubbelidoterna), varför inte skriva det på omslaget ?
Bra gitarr-lir av Larsa för övrigt!
Bra gitarr-lir av Larsa för övrigt!
-
- Levertransplanterad
Legal Bootleg 2
Hehe om han inte ens vet vad vissa låtar heter, stavar fel och skriver låtar som inte finns med. Varför skulle han då ta med en sådan sak som att skriva att det är en cover 

-
- Levertransplanterad
Legal Bootleg 2
Varför skall det vara en sådan nonchalans, när de här grejerna ges ut? Tror utgivarna, att de som lyssnar varken kan läsa eller stava, eller? Snabba hafsverk, utan rim och reson. Snart ser väl allting ut som en chatsida på Internet, skulle jag tro med förkortningar och sådana där särskrivningar, som alla personer under tjugo år verkar hålla sig med nuförtiden.
Döpa om låtar är ju förresten inget nytt. Bert Karlsson tog ju sig enorma friheter och döpte om Va det en grön får du en ny till Termosen och Den Runkande Spårvagnschauffören till bara: Spårvagnschauffören. För, att inte tala om fräckheten, att ändra Snusschottis till Everts Schottis på skivan Dragspelsrock.
Jag tror jag skall döpa om låten:"Främling" till "Ej välkänd". Det låter nästan BÄTTRE, enligt mej. Eller Gudrun Schymann till Gudrun AvSkyman.
Döpa om låtar är ju förresten inget nytt. Bert Karlsson tog ju sig enorma friheter och döpte om Va det en grön får du en ny till Termosen och Den Runkande Spårvagnschauffören till bara: Spårvagnschauffören. För, att inte tala om fräckheten, att ändra Snusschottis till Everts Schottis på skivan Dragspelsrock.
Jag tror jag skall döpa om låten:"Främling" till "Ej välkänd". Det låter nästan BÄTTRE, enligt mej. Eller Gudrun Schymann till Gudrun AvSkyman.
Legal Bootleg 2
Håller med föregående talare. Löfberg jobbade ju ändå med Eddie rätt mycket förr och anser sig vara nån slags "expert"...
.. och ändå inte lyckas få några låttitlar rättstavade, eller ens rätt titlar!? ja jävlar...
Hur som helst bättre än inget, och det verkar ju som sagt inte vara nått annat vettigt på G heller, vad gäller framtida släpp alltså.
Själv ser jag fram emot om det kommer en Legal Bootleg Vol. 3 nästa år.
.. och ändå inte lyckas få några låttitlar rättstavade, eller ens rätt titlar!? ja jävlar...
Hur som helst bättre än inget, och det verkar ju som sagt inte vara nått annat vettigt på G heller, vad gäller framtida släpp alltså.
Själv ser jag fram emot om det kommer en Legal Bootleg Vol. 3 nästa år.
-
- Levertransplanterad
Legal Bootleg 2
Man ska ju inte hoppas för mycket på Mariann då det blev uppköpt av det stora Warner
. När Bert inte är med i leken är det svårt att veta om det kommer komma något mer med Eddie.

Last edited by E-M on 12 Aug 2007, 18:15, edited 1 time in total.
Legal Bootleg 2
...Väntar fortfarande ivrigt på min Bootleg 2... 

Legal Bootleg 2
Du får maila peter igen, han har inte jättekoll på sina beställningar.
Legal Bootleg 2
Martinsson har en viss poäng i det han skriver. Håller med. 

Legal Bootleg 2
Den där Peter kan ta seck i räääävvaaa å försvinna där i 

-
- Obotlig alkoholist
Legal Bootleg 2
Andreas: Du kommer aldrig att få någon DVD av Löfberg. Ta och köp en på tradera, dom ligger ute dagligen för 129 kr.
Last edited by 2meterhansson on 25 Oct 2007, 14:43, edited 1 time in total.
Legal Bootleg 2
Jo jag har insett det nu,mailat han flera gånger,så nu blir det Tradera.