Va? Själv tar jag mig en Tullamore,hur den är filtrerad vete fasenJosey Wales wrote:Inte tillstymmelse till utsvävning.
Idag tror jag det blir en A´bunadh (Aberlours cask strength variant som dessutom inte är kallfiltrerad, mycket god).

Moderator: hakan
Va? Själv tar jag mig en Tullamore,hur den är filtrerad vete fasenJosey Wales wrote:Inte tillstymmelse till utsvävning.
Idag tror jag det blir en A´bunadh (Aberlours cask strength variant som dessutom inte är kallfiltrerad, mycket god).
Om du skall dricka god irländsk whisky så skall du prova Bushmills single malt, Red breast eller Crested ten.rex wrote:Va? Själv tar jag mig en Tullamore,hur den är filtrerad vete fasen![]()
Är det firman som tar mycket tid?rex wrote:Hallå på er! Varit lite osynlig ett tag men jag har att stå i nu,tro migMen nu är det ju Fredag i alla fall,denna kväll skall bara ägnas åt avslappning och inget annat,grogg selvfölgelig och så vidare
![]()
Ja det tar all vaken tid just nu,närapå iaf. God ide detta med svartjobb men det blir svårt att göra så med en butikJosey Wales wrote:Är det firman som tar mycket tid?
Gör som alla andra på glesbygden, sjukskriv dej/gå på a-kassa och jobba svart. Då blir det pengar.
Hehe, kuken är tvagad och rövhålet skrubbat - så jag har helgarderat mig!wiking wrote:Långapanna: Du ska inte glo på dom, du ska köra k***n i dom!
Far är på besök i helgen så snart ska vi till Pizza Hut, han har aldrig varit där.
Hmm,vad skall detta betyda? Jag förstår detta med kuken,men röven?Långpanna wrote:Hehe, kuken är tvagad och rövhålet skrubbat - så jag har helgarderat mig!
ehum, är lite på tura nu, men dka försöka komma på en bra förklaring till imorgon,rex wrote:Hmm,vad skall detta betyda? Jag förstår detta med kuken,men röven?
Just stirra är precis vad man skall göra om man vill gå hem hos damerna, helst riktigt tokstirra medan man dreglar lite lätt i ena mungipanLångpanna wrote: Fredag! det finns mycket kvinnfolk att stirra på.