Vilken låt med Eddie lyssnar du på nu?
Kliar mig i röven
-
- Levertransplanterad
Lyssnar inte på den just nu men förut idag lyssnade jag på "Vår gamle Opel" skön låt!
Rätt sorts råcken råll! 

Ta å klipp dig 

[url=http://www.knradio.se]www.knradio.se[/url]
Har börjat lyssna mycket på Svensktoppsrulle och Bonnatwist kassetterna igen,tycker för övrigt att Svensktoppsrullen är en väldigt fin å bra kassett..en av de bästa iallafall 

Martinsson: Det har jag också märkt. Undrar varför han inte hade med den senare texten från början? Han kanske inte kom på den rade förren det var dax att ut och turnera.
Personligen föredrar jag texten från Dåren e lös.
Som sagt, på För jeavle braa sjunger han "Han på Expressen, han tycker jag e ding" men på dåren e lös sjunger han "Mats Olsson på Expressen, han e förjävla ding"
Personligen föredrar jag texten från Dåren e lös.

Som sagt, på För jeavle braa sjunger han "Han på Expressen, han tycker jag e ding" men på dåren e lös sjunger han "Mats Olsson på Expressen, han e förjävla ding"

Skitarna ska va' lika långa i år
Nej, det är "Dom på Sveriges radio, dom fattar ingenting". Men om han sjunger så på båda versionerna vet jag inte, och inte orkar jag kolla heller, för jag har ingen av dessa skivor på datorn.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Obotlig alkoholist
Nu lyssnar jag på Do the hode.
Sug min kuk varje dag från Jubelidioterna (1993).
Låten börjar fint och lungt, så man tror att det är en seriös låt, men sen, en bit in i texten...

Klockrent är ordet.
Detta var väl Eddie´s comeback-kassett efter 3 års tystnad på kassett-fronten. Eddie hade turnerat landet runt i några år och denna var den första sen 1990 om jag har förstått det hela rätt. Detta var också efter det att hans hjärta klappade ihop under Griståget så merparten av bandet (i alla fall mellansnacken) bör vara inspelat hösten -93.
Långt ifrån hans bästa band, men det finns allt en del guldkorn här med.
Åh, sån lyrik, Bonna Boogie, Det kan svänga om en gubbe m.fl.
Det är för övrigt från denna kassetten som avslutningssnacket är plockat till CD´n "Bästa", och även Bonna Boogie.
Låten börjar fint och lungt, så man tror att det är en seriös låt, men sen, en bit in i texten...

Klockrent är ordet.
Detta var väl Eddie´s comeback-kassett efter 3 års tystnad på kassett-fronten. Eddie hade turnerat landet runt i några år och denna var den första sen 1990 om jag har förstått det hela rätt. Detta var också efter det att hans hjärta klappade ihop under Griståget så merparten av bandet (i alla fall mellansnacken) bör vara inspelat hösten -93.
Långt ifrån hans bästa band, men det finns allt en del guldkorn här med.
Åh, sån lyrik, Bonna Boogie, Det kan svänga om en gubbe m.fl.
Det är för övrigt från denna kassetten som avslutningssnacket är plockat till CD´n "Bästa", och även Bonna Boogie.
-
- Levertransplanterad
on 10/28/2007 at 15:52:32, Overkill wrote:Sug min kuk varje dag från Jubelidioterna (1993).

Klockrent är ordet.
[/quote]
Hehe ja, den är så jäkla bra
Kom ihåg när jag första gången hörde den, för ca: fem år sedan, min kompis som också gillar Eddie var med. Jag sa till honom: Detta verkar vara en sådan där fin låt... inte långt efter det strömmade: "... Nånting som bara du kan skänka mig
Sug min kuk varje da' sug min kuk, sug min kuk ...". Satan vad jag skrattade

Klockrent är ordet.
[/quote]
Hehe ja, den är så jäkla bra

Kom ihåg när jag första gången hörde den, för ca: fem år sedan, min kompis som också gillar Eddie var med. Jag sa till honom: Detta verkar vara en sådan där fin låt... inte långt efter det strömmade: "... Nånting som bara du kan skänka mig
Sug min kuk varje da' sug min kuk, sug min kuk ...". Satan vad jag skrattade

on 10/28/2007 at 02:53:52, RaggarJojje wrote:Nu lyssnar jag på Do the hode. [/quote]
också en bra låt!
också en bra låt!
-
- Obotlig alkoholist
Lyssnar på The man in the sky...men snart får det bli något riktigt ekivokt känner jag haha 

Saxofonen fan va rolig när han ska ge sin släkting en jävla omgång ?? varför ?? hehehe han fick ju saxen av honom.