Roligaste låt
-
- Obotlig alkoholist
Roligaste låt
Vilken är Eddies roligaste. Jag tycker att Musorkestern är den roligaste låten.
-
- Levertransplanterad
Roligaste låt
"Sug min kuk varje da'" är väldigt rolig med. Finns ju väldigt, väldigt många att välja bland. "Herr kuk" är ju också en riktigt rolig låt. Satan vad han får till det i den 

-
- Obotlig alkoholist
Roligaste låt
Smegma på mitt ollon är jävligt rolig även om den är väldigt tänkvärd, det kan faktiskt lukta förjävligt om man inte tvättat sig på några dar 

-
- Obotlig alkoholist
Roligaste låt
En annan rolig låt är Jag har en kraftig saftig röv.
Roligaste låt
Fåntratt Shuffle, Malte och Mora-Morakniv är ju tre favoriter som jag brukar sjunga när jag fått lite att dricka. 

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Roligaste låt
Antagligen "Fånga kräftor och lägga i en balja". Det finns ingen som helst logik i den låten. En förbannad smålänning, som läspar, som slår ner alla.
"Jag slängde spaden en jävla lång bit!"
Just bara det, att han gör ALLT för att sabotera.
"Musorkestern" är annars kul, "Smegma på mitt ollon" också. Sedan är jag lite svag för "Steka Körv" också. En grinig gammal pensionär, som är arg för, att han blivit brädad utav någon äldre charmör.
"Jag hoppas Finlandsfärjan, den kör på er."
"Jag slängde spaden en jävla lång bit!"
Just bara det, att han gör ALLT för att sabotera.

"Musorkestern" är annars kul, "Smegma på mitt ollon" också. Sedan är jag lite svag för "Steka Körv" också. En grinig gammal pensionär, som är arg för, att han blivit brädad utav någon äldre charmör.
"Jag hoppas Finlandsfärjan, den kör på er."

-
- Levertransplanterad
Roligaste låt
Så du har ändrat nick nu GM. Detta blir en jobbig omställning.
Dock är det nya namnet passande och bra tycker jag. Det är en Eddie-låt och så är du ju duktig på att lira gura.
Dock är det nya namnet passande och bra tycker jag. Det är en Eddie-låt och så är du ju duktig på att lira gura.
Roligaste låt
KÖKS SCHOTTIS!!! 

Roligaste låt
Jag blir aldrig riktigt vuxen jag är lite av en favorit, även "nyinspelningen" av den som finns på Rockligan är bra. Den har lite annorlunda text mot orginalet och bör vara inspelad runt 95-96 eftersom han sjunger ju om att Göran Persson är statsminister. Klockren i båda versionerna 
Finns precis hur många som helst. Fisdisco och Sveriges Kompani är 2 andra favoriter.

Finns precis hur många som helst. Fisdisco och Sveriges Kompani är 2 andra favoriter.
Roligaste låt
Släpp En Fis