Hårdrockaren: Jag vet inte vad du var hög på när du såg sidan.
Hellboy: Jorå, jag har skärpt mig. När jag och min kusin började göra filmer så kunde vi med varken program eller kamera. Vänta till jag lägger upp Peran Görsson, det är en av mina populärare filmer.
Balla sidor?
Moderator: hakan
Balla sidor?
Skitarna ska va' lika långa i år
Balla sidor?
on 02/07/2005 at 20:37:08, uy wrote:Hårdrockaren: Jag vet inte vad du var hög på när du såg sidan.
Hellboy: Jorå, jag har skärpt mig. När jag och min kusin började göra filmer så kunde vi med varken program eller kamera. Vänta till jag lägger upp Peran Görsson, det är en av mina populärare filmer. [/quote]
Bry dig inte om de där nötterna,de begriper inte bättre.
Hellboy: Jorå, jag har skärpt mig. När jag och min kusin började göra filmer så kunde vi med varken program eller kamera. Vänta till jag lägger upp Peran Görsson, det är en av mina populärare filmer. [/quote]
Bry dig inte om de där nötterna,de begriper inte bättre.
-
- Levertransplanterad
Balla sidor?
Rex:
Det var ju ett skämt bara ju!
Det var ju ett skämt bara ju!
Balla sidor?
on 02/07/2005 at 22:48:38, hellboy wrote:rocker: skoja aldrig med villa kungen
[/quote]
Villakungen? Är det jag, det
Jag fattade inte riktigt vad du menade.

Villakungen? Är det jag, det

Balla sidor?
Nä, om tråden är för lång så orkar jag inte läsa hela.
Balla sidor?
on 02/08/2005 at 19:43:16, uy wrote:Nä, om tråden är för lång så orkar jag inte läsa hela. [/quote]
för lång? Den e ju bara på tre sidor... Jag tog mig igenom en tråd med 2000 inlägg på flashback idag. DET kan man kalla lång!!
för lång? Den e ju bara på tre sidor... Jag tog mig igenom en tråd med 2000 inlägg på flashback idag. DET kan man kalla lång!!
Last edited by Långis on 08 Feb 2005, 22:02, edited 1 time in total.
Balla sidor?
on 02/08/2005 at 22:02:31, Spekpanna wrote:för lång? Den e ju bara på tre sidor... Jag tog mig igenom en tråd med 2000 inlägg på flashback idag. DET kan man kalla lång!! [/quote]
Nej, jag menade andra trådar som är 6-7 sidor långa.
Nej, jag menade andra trådar som är 6-7 sidor långa.
Balla sidor?
En häftig sida är: [url=http://www.hejbilist.nu]www.hejbilist.nu[/url] och deras andra sidor!