Nån här som har nån av dessa blaskor som Eddie gav ut och vet lite mer om den. Hur många han hann ge ut, när dom kom osv.
Jag har ett antal blad i datorn i hyffsad kvalié men det står inga sidnummer eller dylikt vad jag sett så det är lite svårt att veta vilka som hänger ihop. Men det verkar vara 2 framsidor så jag antar att det bör finnas minst 2 nummer i alla fall.
Jag har skummat igenom allt som står i dem och fick lite Göran Persson är en galt-vibbar. Mest meningslöst dravel men ett par mer roande/halvintressanta saker.
Laila nämns i alla fall vid några tillfällen så den/dom bör kommit efter 94 nån gång i alla fall.
Diligensen (Eddie´s egna tidning)
Jag har första numret, den kom i sammanband med starten av Fy-fan-cluben. Då skulle medlemmarna få ett paket varje midsommar och jul tror jag var. Paket 99 tror jag det skulle heta, paketet skulle inte kosta mer än 99 spänn. Jag fick bara ett så jag vet inte hur många som kom. Om det nu kom några flera än ett.
Har utskicket om klubben kvar så jag kan leta fram dom när jag får lite ordning i rotet och se om det finns någon info jag missat.
Har utskicket om klubben kvar så jag kan leta fram dom när jag får lite ordning i rotet och se om det finns någon info jag missat.
-
- Levertransplanterad
Jag fick bara ETT nummer utav den tidningen, jag vet inte, hur många det gjordes.
Följetong, om pojken, som runkar balle och får hjälp utav sin mor, i badkaret.
Redaktionen, med bild på Eddie och Hanne (tror jag)
Körskolan, bjud körskoleläraren på sprit.
Det okända "Klockaren, som bara var en kyrkan en gång om året".
Tvåsidig intervjuv med Eddie Meduza
Folklivsforskning "...Där jag våldtog henne brutalt och manligt".
Frågespalt "Min mamma har sagt, att Eddie Meduza ch en snäll och go' kille, stämmer det? Svar: Nä."
Ja, det är inte i rätt ordning, men det var väl något sådant. Jag hade för mej, att det var några sidor mer, men det har flugit ur mitt minne. Jag fick den 1997 i alla fall tillsammans med färgaffisch "E. Hitler skiterrrrr", signerad svart-vit bild, en röd "Meduzakeps" och kassetten: "Summer Tour 1997"
Följetong, om pojken, som runkar balle och får hjälp utav sin mor, i badkaret.
Redaktionen, med bild på Eddie och Hanne (tror jag)
Körskolan, bjud körskoleläraren på sprit.
Det okända "Klockaren, som bara var en kyrkan en gång om året".
Tvåsidig intervjuv med Eddie Meduza
Folklivsforskning "...Där jag våldtog henne brutalt och manligt".
Frågespalt "Min mamma har sagt, att Eddie Meduza ch en snäll och go' kille, stämmer det? Svar: Nä."
Ja, det är inte i rätt ordning, men det var väl något sådant. Jag hade för mej, att det var några sidor mer, men det har flugit ur mitt minne. Jag fick den 1997 i alla fall tillsammans med färgaffisch "E. Hitler skiterrrrr", signerad svart-vit bild, en röd "Meduzakeps" och kassetten: "Summer Tour 1997"
Last edited by retepnoslack on 20 Mar 2008, 17:09, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Jo, "Fråga doktorn" var ju med också
"Fokus på brottsling" och
En idolbild på Eddie och bandet.
Den sista sidan kommer jag inte ihåg, men det måste ha funnits en till, eftersom man inte kan göra en tidning med nio sidor. Ja, KAN kan man väl, men det blir lite svårare, som och göra en tärning med fem sidor.
"Fokus på brottsling" och
En idolbild på Eddie och bandet.
Den sista sidan kommer jag inte ihåg, men det måste ha funnits en till, eftersom man inte kan göra en tidning med nio sidor. Ja, KAN kan man väl, men det blir lite svårare, som och göra en tärning med fem sidor.
-
- Obotlig alkoholist
Här finns det lite från Diligensen.
http://web.telia.com/~u58113644/Diligensen.htm
http://web.telia.com/~u58113644/Diligensen.htm
Jag vill läsa den tidningen!