Eddie 60 - Vad sägs om ett baluns utan dess like?
Nu vet jag inte alls hur det ser ut med jobb, pengar och liknande i sommar. Men kan jag så kommer jag nog. Fast då får jag nog dra med några kompisar också.
Skitarna ska va' lika långa i år
Jag lade ut en liten grej om 60-årsdan på hemsidan igår. Idag har jag fått två svar, så det ser ut som det finns ett intresse bland folk.
Vi får se vad i kan styra upp
Vet nån om det finns nån raggarklubb i närheten av växjö? De kanske vill vara med att fixa en cruising eller liknande.
Vi får se vad i kan styra upp
Vet nån om det finns nån raggarklubb i närheten av växjö? De kanske vill vara med att fixa en cruising eller liknande.
Last edited by Långis on 15 Jan 2008, 23:18, edited 1 time in total.
En sögning på Google gav mig namnet Chrome Cruisers, men jag hittar dock ingen hemsida som fungerar.
Edit:
Här är en till småländsk raggarklubb, men jag vet inte var någonstans i Småland de håller till.
http://www.ravagers.tk/
Edit:
Här är en till småländsk raggarklubb, men jag vet inte var någonstans i Småland de håller till.
http://www.ravagers.tk/
Last edited by uy on 15 Jan 2008, 22:53, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
Uy: tackar för den. Synd att de inte gick att nås. Jag forskar vidare och ser om jag kan få tag på dem.
Sådräja, den 27:e ska en av medlemmarna ta upp frågan om cruising på Chrome Cruisers årsmöte. Hoppas de är på, det behövs nån som arrangerar det hela.
Blir det av så känns det som att det kan bli en ganska rejäl cruising - många verkar vara intresserade.
Det skulel dock ha varit en fest efteråt på kvällen också...
Blir det av så känns det som att det kan bli en ganska rejäl cruising - många verkar vara intresserade.
Det skulel dock ha varit en fest efteråt på kvällen också...
Last edited by Långis on 16 Jan 2008, 23:25, edited 1 time in total.
bump. Nån som planerat nåt festande?
Nej fan Långis, du och jag får åka dit själva och supa stenhårt under ett träd och skåla med Kungen.
Ska se om jag kan låna en riktigt fet raggarkärra att åka ner med också, inte riktigt min stil i vanliga fall men jag ska försöka hedra honom på det sättet. Det känns lite Quentin Tarrantino det här, så det kan sluta hur som helst.
Ska se om jag kan låna en riktigt fet raggarkärra att åka ner med också, inte riktigt min stil i vanliga fall men jag ska försöka hedra honom på det sättet. Det känns lite Quentin Tarrantino det här, så det kan sluta hur som helst.
Martinsson e fuller igen, märker jag 
Hakan: Det låter brrra det, nåt måste man hitta på. Att låta denna dag falla i glömska borde vara brottsligt.

Hakan: Det låter brrra det, nåt måste man hitta på. Att låta denna dag falla i glömska borde vara brottsligt.
Långis: Jaa absolut. Men vi ska fixa det här på något sätt!
Martinsson:
Vem vet, du kanske t.om. får hångla upp henne i baksätet?

Martinsson:
Vem vet, du kanske t.om. får hångla upp henne i baksätet?

Last edited by hakan on 09 Apr 2008, 01:56, edited 1 time in total.

"What's in it for meeee, I really gotta knoooww"
-
- Levertransplanterad
Jag vet inte om jag får tid, kommer att jobba hela sommaren. Är dock ledig på helger så det skulle vara om det blir på en helg då.
EM: Precis.. vi har snackat om lördagen innan, alltså den 14/6 om det kan passa fler?
-
- Glad amatör
Jag såg att ni surrade om liveband. Hur hade ni tänkt att lösa det med ersättning? Att ni får lov att sälja någon form av biljetter är ju nästan ett måste. Kolla över det praktiska så kan ni höra av er till oss. Vi skulle absolut vara intresserade av att spela.
om det blir nån ordning på detta spektakel, å om jag har ledigt då , så slänger jag mig på 125:an åå drar till brakfesten. Men kan nån säga var f-n det ligger(jag är inte från trakterna) 

En kille i min gästbok föreslog en enkel grillfest vid Åsnen. Det bord eju inte vara allt för svårt att fixa - det krävs ju ingen som arrangerar eller dylikt.
Blir det av så kan jag försöka få tag på nåt partytält osv och nån kanske kan stå för elverk till en musikanläggning?
Jag tycker absolut att nåt bör fixas!
ELN:
Åsnen ligger här:http://hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?v ... Id=2765820
on 04/15/2008 at 21:08:00, buffelbinx wrote:Jag såg att ni surrade om liveband. Hur hade ni tänkt att lösa det med ersättning? Att ni får lov att sälja någon form av biljetter är ju nästan ett måste. Kolla över det praktiska så kan ni höra av er till oss. Vi skulle absolut vara intresserade av att spela. [/quote]
Det skulle va skitkul, men tyvärr blir det nog svårt att anordna nåt med ekonomin...
Blir det av så kan jag försöka få tag på nåt partytält osv och nån kanske kan stå för elverk till en musikanläggning?
Jag tycker absolut att nåt bör fixas!
ELN:
Åsnen ligger här:http://hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?v ... Id=2765820
on 04/15/2008 at 21:08:00, buffelbinx wrote:Jag såg att ni surrade om liveband. Hur hade ni tänkt att lösa det med ersättning? Att ni får lov att sälja någon form av biljetter är ju nästan ett måste. Kolla över det praktiska så kan ni höra av er till oss. Vi skulle absolut vara intresserade av att spela. [/quote]
Det skulle va skitkul, men tyvärr blir det nog svårt att anordna nåt med ekonomin...