Nytt lågvattenmärke.....

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
rex
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by rex »

ozzman
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by ozzman »

Nej, det där måste vara bland det jävligaste jag läst.
Hoppas verkilgen att polisen får tag på dem så de kan dömas enligt lagens strängaste straff, dagsböter som de aldrig kommer att betala eller det riktigt tuffa straffet 6 månader villkorligt, fast mest troligt är väl att polisen vet vilka det är men ändå lägger ner utredningen i brist på munkar resurser.

Återigen så ser man att det behövs rensas bort sjuka delar i samhället, kan man råna en 10-åring på majblommepengar så är man bara värd att dö en fruktansvärd död.
Inte som straff utan som en hygienisk åtgärd för att ge vanliga människor ett människovärdigt samhälle att leva i.
errrol
Obotlig alkoholist

Nytt lågvattenmärke.....

Post by errrol »

fy fan att folk kan göra nåt sånt!? Image Image
swex
Glad amatör

Nytt lågvattenmärke.....

Post by swex »

Josey Wales wrote:Återigen så ser man att det behövs rensas bort sjuka delar i samhället, kan man råna en 10-åring på majblommepengar så är man bara värd att dö en fruktansvärd död.
Inte som straff utan som en hygienisk åtgärd för att ge vanliga människor ett människovärdigt samhälle att leva i.
Kunde inte sagt det bättre själv!
wiking
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by wiking »

Ja dom fick ju hela 130 spänn. En 10-årig flicka blev också ut satt för rånförsök, men som tur är så lyckades inte förövarna få med sig hennes maj-blomme pengar.
I båda fallen är förövarna svartingar, det trodde ni väl inte Image
ozzman
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by ozzman »

wiking wrote:I båda fallen är förövarna svartingar, det trodde ni väl inte Image
Vet du det eller tror du det?
wiking
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by wiking »

Jag vet. Men tror du att dom skriver det i Aftonbladet, Expressen, City eller någon annan pk tidning?
I nästan alla fall där dom skriver om "ungdomsgäng" så är det gäng med svartingar. Kom ihåg det gott folk, ungdomsgäng = svarting gäng.
Last edited by wiking on 24 Apr 2008, 19:29, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by ozzman »

Jo, visst är det oftast så men inte alltid dock.

Men i det här fallet så spelar det ingen roll, de skall dö i alla fall.
wiking
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by wiking »

Josey Wales wrote:Jo, visst är det oftast så men inte alltid dock.

Men i det här fallet så spelar det ingen roll, de skall dö i alla fall.
Det var därför jag skrev NÄSTAN Image

Hehehe sant Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by gammalhardrockare »

Ha! Ha! Jag tycker det var kul! Jag hatar de där jävla snorungarna som går omkring och antastar vuxet, arbetande folk på stan.

Blev själv antastad av en majblommesäljande skitunge för några dagar sedan. Han närmade sig mig trots att jag blängde ilsket, gav honom min "Försvinn-för-helvete-från-min-åsynblick" men nog faan kom han fram och försökte sälja en blomjävel till mig.
Jag greps genast av en våldsam lust att misshandla kräket.
Jag kunde höra mig själv säga:
-"Javisst, jag vill köpa!"
Och när han räckte fram handen med blomman till mig så tar jag tag med min hand och... CRUNSCH!
Jag skulle ta i från tårna
-"Den var du inte beredd på din lille, lille jävel!"
Sedan skulle jag fnissande gå därifrån.

Dagdrömmar är min räddning, utan mina dagdrömmar så hade jag givit upp för länge sedan. Utan dagdrömmar och fantasi så skulle jag ha blivit en av de där dreglande idioterna som sitter i en madrasserad cell och spelar på läpparna och drar sig i kuken.
rex
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by rex »

GammalHardrockare wrote:Ha! Ha! Jag tycker det var kul! Jag hatar de där jävla snorungarna som går omkring och antastar vuxet, arbetande folk på stan.

Blev själv antastad av en majblommesäljande skitunge för några dagar sedan. Han närmade sig mig trots att jag blängde ilsket, gav honom min "Försvinn-för-helvete-från-min-åsynblick" men nog faan kom han fram och försökte sälja en blomjävel till mig.
Och när han räckte fram handen med blomman till mig så tar jag tag med min hand och... CRUNSCH!

Dagdrömmar är min räddning, utan mina dagdrömmar så hade jag givit upp för länge sedan. Utan dagdrömmar och fantasi så skulle jag ha blivit en av de där dreglande idioterna som sitter i en madrasserad cell och spelar på läpparna och drar sig i kuken.
"Arbetande folk".....De "arbetar" ju också,har du tänkt på det?
ozzman
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Ha! Ha! Jag tycker det var kul! Jag hatar de där jävla snorungarna som går omkring och antastar vuxet, arbetande folk på stan.

Ja det är hemskt att barn visar entreprenörsanda och vill anstränga sej för en god sak, verkligen vidrigt.
Arbetar du förresten när du går på stan?
wiking
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by wiking »

Ja du får slå dig ihop med dina arab vänner och gå ut och spöa svenska barn som säljer maj blommor.
ELN
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by ELN »

De var ju "jävligt" tuffa killar som vågade gå på hela 2-3 scouter och sen väldigt moget att ta pengar som skulle gått till sjuka och handikappade barn, jävlans förbannade slapptaskade idioter hela bunten om jag får språka fritt, de va då de jävligast ja läst på ett tag, ungar som gör goda gärningar och tro fan att de ska bli rånade på kuppen. Och till er som rånade så vill de ha värklighetstrogen rollupsättning till nyinspelningen av gökboet Image de ee ju nästan så ja måste sätta på en Eddie låt för att bli lite gladare
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Nytt lågvattenmärke.....

Post by gammalhardrockare »

Denna trådstart inspirerade mig faktiskt att lägga ut denna lilla text på min blogg och ja, den är helt sann.
http://gammalhardrockare.blogspot.com/2 ... schen.html
Post Reply