Eddies mest geniala låt(ar)
ÅÅÅ!!! Jag sitter å lyssnar på "Jag e en raggare" den ee fan genialisk åå lite till!!!!

-
- Site Admin
Då man riktigt tänker på det så är ju största delen av hans låtar geniala på ett eller annat sett. Saxofånen kanske inte är den mest genialiska men den tilltalar mej iaf.
Saxofånen är kanske som sagt inte den mest geniala låten, men att han använda saxofån i sina låtar tycker ja var genialiskt och effektfullt 

Saxofon, dragspel, kazoo, Eddie har kört det mesta 

Joo ja vet att Eddie va en multiinstrumentalist som kunde spela de mesta man satte i nävarna på honom, men ja menade mer att de va effektfullt att han använder de. De ee inte många låtar i de genrerna som har saxofån på de sättet. De tycker ja iaf är astufft. Speciellt "You Aint My Friend" jävligt bra! 

-
- Site Admin
on 05/13/2008 at 22:11:48, ELN wrote:Saxofånen är kanske som sagt inte den mest geniala låten, men att han använda saxofån i sina låtar tycker ja var genialiskt och effektfullt
[/quote]Precis, och saxofonsolot i Saxofånen är skönt. Vem som helst kan spela falskt men han gör det med en sådan inlevelse att man riktigt föreställer sig en person som försöker bli duktig på sitt saxofonspel; Genialiskt!

Helt underbart är va de ä.
"Knugen, Silviv och Jag" är fan helt fantastisk me. Men "You aint my friend" är min absoluta favorit med sax i
"Knugen, Silviv och Jag" är fan helt fantastisk me. Men "You aint my friend" är min absoluta favorit med sax i